השרה רגב
השרה רגבצילום: חזקי ברוך

שרת התרבות מירי רגב פרסמה הבהרה לדברים שאמרה הבוקר (חמישי) בנוגע לציונות הדתית, ומהם השתמעה לכאורה האשמה של הציונות הדתית בחתימה על הסכמי אוסלו.

"האמירות שנשמעות בתקופה האחרונה מקרב גורמים בציונות הדתית נגד רה"מ נתניהו אינן במקומן. כבר נכווינו בעבר מביקורת נגד הליכוד שבאה מימין והתוצאה הייתה שקיבלנו לצערנו את הסכמי אוסלו הארורים. אסור לנו לחזור על טעויות העבר", הבהירה רגב את כוונתה בדברים שאמרה.

לדבריה, "הברית בין נתניהו לבין הציונות הדתית היא ברית נאמנות ארוכת-שנים והביאה להישגים גדולים, כולל להתיישבות ביו"ש".

"על כולנו במחנה הלאומי להתאחד סביב מנהיגותו של נתניהו כדי שניתן יהיה להמשיך בתנופת העשייה הטובה למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל", הוסיפה רגב.

בראיון שנתנה הבוקר לגלי צה"ל אמרה רגב, "מי שהפיל את שמיר זו הציונות הדתית והם קיבלו את הסכמי אוסלו. אז אני מציעה לציונות הדתית להירגע, להרגיע את הרוחות".

"יש מנהיג אחד ששומר על ההתיישבות, שהולך בברית ארוכת-שנים ונאמנות להתיישבות ולציונות הדתית ולכן כל רעשי הרקע האלה - צריך פשוט להירגע מהם, ללכת לעיקר והעיקר הוא מערכת בחירות שגוש הימין יביא את אותם מנדטים בלי ליברמן כי ליברמן הוא לא ימין - ליברמן לא יישב עם נתניהו - להביא ממשלת ימין חזקה, ליכוד גדול, כדי שנמשיך לעשות את אותם דברים טובים למדינת ישראל ולעם היהודי", הוסיפה רגב בראיון.