פייגלין
פייגליןצילום: הלל מאיר/TPS

יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין, ממשיך לעמוד מאחורי השחקן והסטנדאפיסט הפרובוקטיבי עידן מור, הידוע בשם הבמה גדי וילצ'רסקי, אשר שובץ ברשימת המפלגה בבחירות האחרונות.

שיבוצו של מור עורר סערה לאחר שבעבר פרסם סרטון שבו קרא להורים שלא למול את ילדיהם ולא לפגוע כך בגופם.

בפוסט שפרסם הבוקר (ראשון) פייגלין בפייסבוק הוא הסביר, "המחלוקת האמיתית של זהות עם הבית היהודי, אינה בשאלה אם נכון שיהודי ימול את בנו - וודאי שנכון! - אלא בשאלה מה הדרך להגיע לכך שיותר ישראלים יתקרבו למסורת, יתחתנו כדת משה וישראל במקום לברוח לקפריסין, יבחרו בגיור כהלכה וכדומה. האם הדרך להגיע לכך היא דרך החקיקה והכפיה, או דרך הדיאלוג והחירות".

"אנו מאמינים שהזהות והחירות תלויות אחת בשניה. הסיבה לכך שרוב מוחלט בישראל מל את בניו היא שאין כפיה לכך. לעומת זאת, האחוזים המבהילים הטסים להתחתן בקפריסין הם פועל יוצא של הכפיה בתחום", טען פייגלין.

"לכן איננו מתנערים מעידן מור. בזכותו יודעים 99% מהישראלים המלים את בניהם, כי הם עושים זאת מתוך חירות ובחירה", הוסיף יו"ר זהות.

"ויש לי חדשות לאנשי המגזר החרד"לי. בורא עולם לא יוצא לחופשה כשמוכרזות בחירות. הלכות לשון הרע, הלבנת פנים והוצאת שם רע, לא נמחקות לפתע מתורת ישראל. יתכבדו נציגי המגזר ויראו כל אחד מעלת חברו ולא חסרונותיו", חתם פייגלין את הפוסט.