עידית סילמן
עידית סילמןצילום: ברוך גרינברג

חברת הכנסת עידית סילמן הגיבה לאונס הילדה בת ה-7 על ידי פלסטיני שעבד כשרת בבית ספר באזור מודיעין.

''חברותי חברות הכנסת וארגוני הנשים, איפה אתן בנושא שלא נותן מנוח?! הארץ צריכה להזדעזע! הכיכרות אמורות להיות כרגע מלאות בנשים הזועקות על ילדה קטנה שנקרעה לגזרים ושחייה יותר לא יהיו חיים", אמרה סילמן.

יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין, תהה: ''האם הערבי שאנס ילדה בת שבע מאזור בנימין, היה מעז לאנוס כך ילדה מכפרו 'דיר קדיס'? ברור שלא - ולא רק בגלל שפתיל חייו היה מתקצר מאוד ומשפחתו היתה חייבת לנטוש את הכפר, זה לא היה קורה, גם כי בחלק ניכר ממקרי האונס האלה, שבהם ערבי אונס יהודיה, יש מימד נוסף מלבד סיפוק היצר המיני''.

פייגלין הוסיף, '''זה מגיע לך' אמרו (על-פי הדיווחים) חבריו של האנס שאחזו בידיה וברגליה. כשערבי אונס יהודיה, יש בכך גם מימד לאומני. כשערבי אונס יהודיה, זה לא רק מיני וזה לא רק לאומני. זה אונס על רקע לאומיני''.

מוקדם יותר הבוקר (שני) התפרסמו פרטים נוספים וקשים על האונס שביצע עובד ניקיון ערבי בילדה בת 7 הלומדת במוסד חינוכי בבנימין.

על פי הדיווח של עיתונאית 'כאן', כרמל דנגור, בבית שבו אנס עובד הניקיון הערבי את הילדה, נכחו גם חבריו שהחזיקו בידיה וברגליה על מנת שלא תוכל להתנגד למעשיו.

בנוסף, הם צחקו עליה וככל הנראה אמרו לה "מגיע לך". בשעה זו טרם נעצרו הסייענים לאונס.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב: "אין גבול לרשעות ולאכזריות. לו רק היה אפשר להטיל עונש מוות על חלאת האדם הזה. לא פחות. למפלצת כזו לא מגיע לנשום אוויר בעולם שלנו".

כפי שדווח בערוץ 7 אתמול הגישה הפרקליטות הצבאית כתב אישום חמור נגד פלסטיני תושב דיר קדיס בגין אונס, תקיפה וחטיפה של ילדה בת שבע.

הנאשם עבד כמנקה וכאיש תחזוקה במוסד חינוכי באזור בנימין, הכיר את הילדה וטיפח עימה קשר על ידי כך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים. באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור כשהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה.