אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל, הגיבה הבוקר (שלישי) לאונס הילדה בת ה-7 שבוצע על ידי פלסטיני שעבד כאיש תחזוקה בבית הספר שבו למדה.

"אונס הילדה בת ה-7 בבנימין זעזע אותנו, והמדינה חייבת להעמיד משאבים ולעשות ככל שביכולתה למנוע פגיעות מיניות. אונס של ילדים וילדות הוא דבר מחריד, שצריך לזעזע את המערכת, אך עלינו כחברה האחריות לפעול למודעות ולמניעת פגיעות כלפי כל אישה ואדם", אמרה גרא מרגליות.

היא הוסיפה: "המחשבה שהיקרים לנו מכל מגיעים לבתי הספר ומוסדות החינוך ואין ערובה לביטחונם האישי- היא חלום הבלהות של כל הורה. התקווה שלנו היא להיות חברה שתמגר מתוכה פגיעות מיניות".

עמותים בכניסה לדיר קדיסיובל סגל/TPS

אמש התפרסמו פרטים חדשים ממקרה האונס של הילדה, תלמידת בית ספר ביישוב באזור מודיעין שהותקפה על ידי פלסטיני שעבד בבית הספר כאיש תחזוקה.

בחדשות 12 דווח כי יומיים לאחר שנתנה הילדה את עדותה על המעשה הטראומטי שחוותה, שוחחה בת ה-7 עם מורה בבית הספר וסיפרה לה על המקרה.

בעודה חושפת את הזוועה, היא הצביעה על הנאשם שעמד בחצר בית הספר ואמרה כי זה הוא זה שאנס אותה.

האירוע הקשה התרחש לפני כשלושה חודשים. החשוד באונס הוא פלסטיני בן 46 מאזור רמאללה שנעצר והכחיש מכל וכל כל קשר לילדה ולמעשים. הוא נלקח לפוליגרף ונמצא דובר שקר. הפלסטיני גרר את הילדה אל הזירה, תקף אותה באלימות ואנס אותה כשחבריו צחקו וסייעו לו.