הר ברכה
הר ברכהצילום: יח"צ

היישוב הר ברכה נמצא בשנים האחרונות בתנופת בניה משמעותית, והתושבים כבר מדברים על היום בו היישוב יהפוך לעיר.

בימים אלה עמלים ביישוב על שיווק פרויקט דירות נוסף לאחר סיום מכירת הדירות בפרויקטים שקדמו לו.

בשיחה עם ערוץ 7 סיפר משווק הפרויקט, אילן פדינקר, על הקהילה הצומחת ועל המחירים הזולים. "אנחנו בונים עכשיו את הבניין הראשון והשני שכבר בתקופת החגים יתחילו להיכנס אליהם הדיירים הראשונים, והתחלנו כבר לשווק את הבניין השלישי".

"הדירות מתחילות ממחירים נמוכים מאוד של 545,000 שקלים. הפרויקט מיועד למשפחות שמצטרפות ליישוב והוא פחות רלוונטי למשקיעים", הוסיף פדינקר.

הר ברכה הוא ישוב דתי קהילתי הממוקם כ-20 דקות צפונה מאריאל ונמצא בשנים האחרונות בתנופת בנייה וקליטה גדולה. הישוב התחיל בגרעין של 12 משפחות שעלו לקרקע בשנת 1983 ומתחילת שנות ה-90 הישוב צומח בעקביות משנה לשנה.

הישוב מונה כיום כ-380 משפחות והוא הגדול מבין ישובי הסביבה. בישוב פועלים 2 מעונות גדולים, 11 גנים, 2 בתי ספר יסודיים ואולפנה.

פדינקר הסביר: "בזכות המחיר הנמוך של הדירות, מוסדות החינוך הרבים, חיי התורה והקהילה הפעילים אנחנו מצליחים לקלוט כ-50 משפחות בשנה ועל ידי כך לצמוח בכל התחומים".

קשה לפספס שההשקעה בתושב היא עצומה. פיתוח של מתחמים ציבוריים, מערך חוגים ופעילויות נרחב, בניה בלתי פוסקת, שיעורי תורה לכל הגילאים במגוון נושאים במהלך כל השבוע, פעילות קהילתית מסביב לשעון ועוד.

מנכ"ל הישוב, חיים מרגוליס, סיפר על העתיד של הר ברכה: "החזון של היישוב מתוכנן להרבה שנים קדימה. ב"ה יש לישוב אפשרויות התפתחות רבות ואנחנו כבר עוסקים בתכנון אב של 25,000 תושבים. זו השאיפה הגדולה, ולשם אנחנו חותרים. בינתיים יש לנו עוד 127 יח"ד שמאושרות לבניה, תכנון של מרכז מסחרי וקאנטרי מקורה עם חדרי כושר, מתנ"ס חוגים, מבנה קבע לאולפנה, ישיבה תיכונית ועוד".

מנהלת הקהילה, תהילה הורוביץ, סיפרה לנו על הקליטה: "לישוב מצטרפות כל שנה עשרות משפחות צעירות לצד ותיקות מכל רחבי הארץ ואנחנו מזמינים את משפחות הציבור הדתי לאומי לבוא ולהכיר את הישוב, הקהילה, חיי התורה והפנאי ולהצטרף להצלחת יישוב הארץ."

הפרויקט מציע דירות 5 חדרים שחלקן דירות גן וחלקן עם מרפסות סוכה החל מ-545,000 ₪, ובנוסף דופלקסים מרווחים של 7.5 חדרים הממוקמים בקומות העליונות. במקביל לפרויקט יש מגוון אפשרויות שכירות בישוב במחירים שווים לכל כיס ועם שכנים מצויינים.

לפרטים והרשמה לחצו כאן