ג'ף קיי
ג'ף קייצילום: דוברות אוניברסיטת בן גוריון

הוועד המנהל של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב אישר אמש את המינוי של ג'ף קיי לתפקיד סגן הנשיא לקשרי ציבור ופיתוח משאבים.

קיי, שנבחר על ידי ועדת חיפוש בראשות נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ, יחליף את פרופ' סטיב רוזן ויחל בתפקיד בחודש יולי.

מאז שעלה מסקוטלנד לישראל בשנת 1982,מילא קיי מגוון תפקידי הובלה במגזר השלישי בישראל.

בתום קריירה של 10 שנים כמורה בחינוך המיוחד וכמנהל בית ספר, הפנה את מאמציו לתחום הפילנתרופי. ב-25 השנים האחרונות גייס מספר רב של תרומות פילנתרופיות משמעותיות, עסק בבניית שותפויות וניהול מו"מ מוצלח עם משרדי האוצר, הביטחון, השיכון, החינוך, ראש הממשלה, צה"ל ועוד.

בנוסף, פיקח על הזדמנויות למענקים שהוצעו על ידי מחלקת המדינה של ארצות הברית.

בין היתר שימש קיי כסגן נשיא ומנכ"ל הקרן לידידות, מנכ"ל לפיתוח משאבים וענייני ציבור בסוכנות היהודית לישראל ושליח קהילתי לפדרציה היהודית של מטרופולין דטרויט.

הוא נמנה עם מייסדי האקדמיה הישראלית לפילנתרופיה והיה ועודנו מעורב בפיתוח ידע והשתלמויות אודות המגזר השלישי בישראל, בדגש על הכלים הדרושים לבניית יכולת, פילנתרופיה יעילה ופיתוח בר-קיימא.

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' דניאל חיימוביץ, בירך על המינוי וציין כי המצוינות והמסירות המקצועית של קיי לעניינים חברתיים וקהילתיים הופכות אותו למועמד המתאים ביותר לתפקיד.

"ג'ף הוכיח את מחויבותו לחברה הישראלית בדרכים רבות, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית", אמר פרופ' חיימוביץ, "בחודשים האחרונים בהם הכרתי את ג'ף באופן אישי, למדתי איזה מנהיג מעורר השראה הוא. הניסיון והתשוקה שלו יסייעו בהשלמת משימתה הייחודית של האוניברסיטה כמוסד האקדמי המוביל בישראל וחלק חשוב במרקם החברתי בבאר-שבע והנגב".

ג'ף קיי אמר, "אני נרגש להתחיל פרק חדש של עשייה באוניברסיטת בן-גוריון. יש לי את הכבוד לאייש את התפקיד המאתגר והמעניין שטומן בחובו כל כך הרבה הזדמנויות חדשות עבור האוניברסיטה. חוקרי האוניברסיטה מובילים מחקר פורץ דרך במגוון תחומים ומתמודדים עם האתגרים הגדולים ביותר של העידן הנוכחי. אני גאה להצטרף לנבחרת שמבקשת להביא בשורה מהנגב ולמצב את המחקר הישראלי בחזית בינלאומית".