אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

אביה של הילדה בת ה-7 שנאנסה על ידי פלסטיני שעובד בבית ספרה באזור מודיעין, סיפר למקורביו ''אנחנו עוברים ימים קשים. נמצאים בתוך סיוט״.

״אנחנו מתפללים כל הזמן בדמעות ובתקווה שהקדוש ברוך הוא ייתן לילדה את הכוח להתמודד, לא רק עם האירוע המחריד שעברה אלא גם עם אירועי היומיים האחרונים, שמערערים קשות את מצבה הנפשי והרגשי״, הוסיף האב.

בעיתון ''ידיעות אחרונות'' דווח כי המשפחה שכרה את שירותיהם של עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי על מנת לייעל את הקשר מול המשטרה.

עורכי הדין אמרו "תפקידנו בתיק הוא לוודא שלא תיוותר אבן אחת לא הפוכה ושהאחראים לביצוע המעשים המחרידים הללו ייענשו במלוא חומרת הדין. אנחנו מזכירים לכל מי ששכח שנגד הנאשם הוגש כתב אישום חמור ביותר".

הקשיים בחקירה נובעים ככל הנראה בשל העובדה שהתלונה במשטרה הוגשה עשרה ימים לאחר המקרה. בימים שקדמו לכך ניסתה המשפחה להגיע לחקר האמת. האירוע הקשה התרחש ב־5 באפריל והתלונה במשטרה הוגשה ב־15 באפריל.

ב''ידיעות אחרונות'' דווח כי האב אמר שהוא חושד במנקה הערבי עוד לפני הזיהוי הראשון שבוצע על ידי הילדה. בנוסף, האם הגיעה לבית הספר וצפתה יחד עם המורה בסרטונים שבהם זיהתה את מחמוד קטוסה עוד לפני הזיהוי הראשוני של הילדה. לאחר מכן, במה שמכונה "הזיהוי הספונטני", היו הילדה ואמה בבית הספר ושם זיהתה לראשונה הילדה את קטוסה כזה שלכאורה פגע בה.