כנס בכל לבבך
כנס בכל לבבךצילום: יוני קמפינסקי



זו השנה השמינית שבה ישיבת רמת גן מארגנת את כנס 'בכל לבבך'. השנה הכנס תקיים לזכרו ולאורו של ר' משה שפירא זצ"ל, אביו של הרב יהושע שפירא. כמי ששמחתו הקרינה על כל סובביו והתאפיין במידת השמחה שבו.

מתוך תנועה גדולה לכיוון עבודת ה' נוסד הכנס, והוא צובר קהל שומעים רחב המגיע בעקביות. המארגנים מצפים ללמעלה מ-3,000 אנשים כבכל שנה, והוא יתקיים בגני התערוכה בתל אביב. הכנס יתקיים בשבוע הבא ביום חמישי, ר"ח תמוז, הארבעה ביולי, בין השעות 10:00-20:00.

בכנס יתקיימו שיעורים מגוונים לבחירה מפי מיטב המרצים בנושא שמחה בעבודת ה' בעולם שכולו שפע, טכנולוגיה והצלחה אישית. מעבירי השיעורים הינם מרצים מהשורה הראשונה, גברים ונשים בעלי שם וידע נרחב, עשרות שיעורים יתקיימו במקביל לאורך כל היום וההחלטה למי מהם להכנס, תהיה לא קלה.

הרב יהושע שפירא, הדמות המובילה את הכינוס הייחודי, נרגש לקראת הכנס השמיני ומזמין את הקהל להגיע גם השנה ולהתמלא במצברים לכל השנה: "הכינוס מרגש אותנו בכל שנה מחדש ועדין לא התרגלנו לאלפים המגיעים. ציבור גדול שרוצה לעבוד את ה' בכל ליבו, בכל מעמקי נפשו, לינוק מהמתיקות של פנימיות התורה, בבחינת 'לא רעב ללחם ולא צמא למים כי אם לשמוע את דבר ה'"

בכנס בכל לבבך השנה נבקש לעורר את מידת השמחה ולהחשף למאגרי השמחה הפנימיים שבנו. ללמוד איך הקשיים הם מימד העומק של הטוב האלוקי שעוטף אותנו תמיד, ולשוב לשמוח בבסיס העמוק ביותר שיש לנו- היותנו יהודים בארץ ישראל בדור שבו ה' גואל את עמו, ומפתח ומפריח את האומה, בטרקלינו - טרקלין של המלך".

דברי נפתלי בנט בכנס בכל לבבך בשנה שעברה

בין מעבירי השיעורים ניתן למצוא השנה הן את הרבנים הקבועים והן דמויות חדשות שטרם הגיעו לכנס עד עתה, וביניהם: הרב יהושע והרבנית נעמי שפירא, הרב חיים איידליס, הרב חיים סבתו, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית טובה אליהו, הרב ראובן ששון, הרב יהונתן נמדר, אתי אנקרי במופע אינטימי וייחודי לנשים, חני ליפשיץ, יעל שבח, הרב מנחם ברוד וידידיה וסיוון רהב-מאיר.

בתום האירוע כמיטב המסורת תתקיים התוועדות חסידית והשנה הרב יהושע שפירא יתוועד עם הזמר יהונתן רזאל.

*במקום יהיו דוכני קניות מגוונים וכן אוכל לרכישה. כיבוד קל יוגש בחינם לכל אורך היום.

האירוע יתקיים כאמור ביום חמישי הבא בביתן 2 - גני התערוכה תל אביב, בין השעות 10:00-20:00

לפרטים נוספים ולכרטיסים >>>