מירי רגב
מירי רגבצילום: חזקי ברוך

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) קוראת למגיש הוותיק ירון לונדון להתפטר מתפקידו בתאגיד "כאן" לאחר שחשף כי נגע בחזה של אישה בעת שעלו במעלית.

''עד כאן - ירון לונדון, הגיע זמנך ללכת. אתה לא מבין שלמעשה סיפרת בשידור חי על אקט של תקיפה מינית שביצעת? אתה באמת לא רואה את ההבדל בין לגעת בכרס שלך לבין לחפון שד של אישה? כמה אפשר להיות מנותק מהמציאות?", שאלה רגב.

"עליך להתפטר כאן ועכשיו. ואם לא תעשה זאת, על תאגיד השידור הציבורי להשעות אותך מידית ולמנוע ממך את היכולת להמשיך ולזהם את השיח התקשורתי במימון כספי משלמי המסים", הוסיפה שרת התרבות.

ח''כ שלי יחימוביץ' (העבודה) צייצה בטוויטר בתגובה למקרה: "אז שוביניסטים גסים שהתעדנו לכמה שנים כי הבינו שאפעס, כבר קצת בעייתי לבצע מעשים מגונים ולהתגסס, מרגישים חופשי להיות שוב האדם הקדמון. כנראה במסגרת קמפיין ההתמסכנות 'אוף כמה קשה להיות גבר וכמה הגזמתן עם החוצפה הפמיניסטית לדרוש לא להיות קורבן לעבירות מין'".

בשדולת הנשים אמרו כי "לתפוס אישה בחזה זה מעשה מגונה, ותגובה איומה של גבר לסיטואציה בה נעלב מאישה. זאת דוגמא מצויינת לזה שהמשמעות של נגיעה של אישה בגבר לא זהה לנגיעה של גבר באישה, כי נשים חוששות פיזית מגברים, וגברים חוששים ללעג מנשים".