ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלוםצילום: הדס פרוש, פלאש 90

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס שלום מתייצבת לצידו של איש הטלוויזיה ירון לונדון בעקבות דבריו אתמול בתוכנית "גאולה ולונדון" בתאגיד.

"ירון לונדון הוא אחד העיתונאים המאותרגים ביותר בתקשורת הישראלית אף שלדעתי האיש לא אמין, פרובוקטור בגרוש, מתנשא וגזען מאוד. ממש לא כוס התה שלי. מלכתחילה לא הבנתי למה היה דחוף לתאגיד לספק לו עבודה, ובכלל - מאיפה הסגידה הזו לאיש, מוכשר ככל שיהיה, אבל אחד שפגע באוכלוסיות רבות. נו, ניחא. ולמרות זאת, הפעם אני לצדו", פתחה מוזס את דבריה בטור באתר YNET.

"לונדון מן הסתם התרגז על האישה החצופה. לדעתי היא הרשתה לעצמה לגעת בו ככה כי הייתה משוכנעת שאם היא צופה בו בטלוויזיה אז הוא רכוש שלה. אבל לונדון לא 'זרם' איתה, אלא בתגובה הניח את ידו על החזה שלה. ובצדק עשה כך. הוא החזיר לה עין תחת עין....", שאלה מוזס.

"לאחר מכן קרה הצפוי מראש. היה ברור שלהקת הג'יהאד הפמיניסטי המשועמם תתנפל על לונדון ותקרע אותו לגזרים. בזה הן טובות. צייצתי על זה, וכמות הברכות החריגה שקיבלתי מאז מוכיחה שלרבים מאוד נמאס מהטרור הזה.

אז הנה הצעה קטנה: אולי במקום לגנות את לונדון, תזכירו שזה לא תקין לשים יד על כרס של גברים זרים במעלית? העליהום הזה, על כל שטות, גם כשהגבר לא אשם, מביא בסוף לפגיעה קשה בנשים בכלל, ובפרט באלה שנפגעו מעבירות מין אמיתיות.

אני כותבת את הדברים האלה גם בגלל הצדק, אבל גם - אולי בעיקר - כיוון שמציגים אותנו הנשים כעלה נידף, ואנחנו לא. בפועל אנחנו המין החזק".