אירוח ביתי ברובע המוסלמי

בלב הרובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים מארחת דפנה קנדל אירוח ביתי של קבוצות ומזמינה אותן למפגש של עבר, הווה ועתיד על כוס קפה ועוגה.

במפגש מספרת קנדל על החיים ברובע, גידול הילדים ועל הזכות לגור באחד המקומות המרתקים בעולם, "מדובר במפגש אישי מלב עם לב", מספרת קנדל לערוץ 7, "מגיעות אליי קבוצות מהארץ והעולם, אירועים משפחתים, בת מצווה ועוד. בתחילת המפגש אני מספרת על עברו של הבית ובחלק השני האישי אני מספרת למה הגעתי לכאן לפני 20 שנה ? יחסי השכנות המורכבים והמאתגרים, איך זה לגדל 10 ילדים בלב העיר העתיקה, הזכות והחובה לגור ליד מקום בית המקדש".

"בתום המפגש אני לוקחת אותם לגג של הבית ממנו צופים על כל העיר העתיקה וכמובן את מקום בית המקדש ואני מדברת על החשיבות של המקום ולהסתכל בעיניים חדשות על המציאות החדשה שנרקמת כאן בלב העיר העתיקה ולראות את התיישבות היהודית והגאולה שמתקרבת ובאה".

"החוויה באירוח הביתי ברובע המוסלמי זה בעצת החיבור העמוק לירושלים ולעיר העתיקה, ירושלים של העבר, הווה והעתיד. לא מספיק רק להסתובב פה אלא צריך להתחבר מהלב וזה מה שאני מביאה במפגש אצלי בבית. ירושלים שעושה את כל ישראל חברים קורה פה, אצלי בבית".