ניסור בטון מקצועי בחומה
ניסור בטון מקצועי בחומהצילום: ענק הניסור

הבטון הוא חומר חזק ונחשב לאחד מחומרי הבנייה היותר פופולריים שקיימים בשוק.

העלייה המהירה בקצב צמיחת הנדל"ן הביאה לגידול לדרישה משמעותית בעוד ועוד קבלני בניה בתחום ניסור בטון למטרות שונות, ופרויקטים רבים מספקים עבודה לקבלנים בתחום מאתגר זה.

אין זה משנה אם מדובר על לקוח מוסדי או לקוח פרטי שבונה או משפץ את ביתו בכל מקרה יהיה צורך בבעל מקצוע מנוסה שמחזיק בידע הדרוש ובכלי העבודה במתאימים לביצוע של המשימה על הצד הטוב ביותר.

להכיר את דרכי הניסור

ניסור בטון בחומה הוא פעולה מאתגרת שעשויה לסכן את הסובבים, רק אנשים שעברו את ההכשרה המתאימה יוכלו לבצע את הפעולה כל שהיא תצליח ולא תגרום לנזקים לבניין או לבית. הצרכים של ניסור בטון הם שונים וניתן לחלק אותם לכמה אפשרויות עיקריות:

  • אחד הדברים שניתן לבצע על ידי ניסור בטון הוא יצירה של פתחי אוורור. קבלן ניסור יוכל לבצע את הפעולה על פי התכנון באיזה המיקום שתחליטו בהתאם לתכנית האדריכלית כמובן.
  • אם קיימת חומה שמפריעה לשדה הראייה או סתם מתחשק לכם לבצע מעבר נוח דרכה, להרחיב פתח ועוד, ניתן לבצע ניסור בטון בחומה על ידי מכשירים ייעודיים.
  • יצירה של חלונות בבית שעובר שינוי או שיפוץ מסיבי היא אפשרית, אך יש לקחת בחשבון את הקורות התומכות ולא פגוע בהם. פגיעה בקורות אלו עלולה להביא לבעיות של יציבות בבניין. ניסור מדויק ימנע כל סוג של פגיעה ויאפשר לכם לקבל תוצאה איכותית ברמה גבוהה מאוד.
  • ניתן גם לייצר פתח לדלת בבית או במשרד ויש לבצע זאת על ידי שימוש בציוד מתאים ורק בידי צוות מיומן.
  • אם אתם מעוניינים לבצע ניסור של רצפת בטון לצרכים שונים חשוב שקבלן הניסור יבצע עבודה בטיחותית ומדויקת.

איך לבחור חברה מקצועית לניסורי בטון

על מנת להגיע לחברה מקצועית ומנוסה שמחזיקה צוות מיומן ואיכותי יהיה עלינו לפעול על פי הפרמטרים הבאים. ראשית, חשוב שהחברה תנקוט בכל אמצעי הבטיחות הקיימים בעת ביצוע ניסור בטון. מדובר על עבודה מסוכנת כוללת הפעלת ציוד כבד ומתקדם.

כמובן באופן ראשוני אתם תבצעו השוואת מחירים ותבדקו בדף מחירון ניסור בטון באתרים שונים על מחירי עבודות הניסור השונים. יש לברר ולפנות רק לחברה ששומרת על כללי הבטיחות לאורך כל המשימה. על החברה להעביר לעובדים ריענון והדרכות שונות בנוגע לעבודות שהם עושים בשטח, להיות בעלת רישיון לעבודה בגובה רב ולדאוג שבשטח יהיו מנהל בטיחות ועבודה לכל אורך הפרויקט.

יש לקחת בחשבון שחלק מחברות הניסור מטפלות בעצמן בפינוי הפסולת וחלקן גובות תשלום בעבור שירות זה. מומלץ לבחור בחברה שמתחייבת לפנות את כל הפסולת שתיווצר כמובן לאתר מורשה בלבד.

דבר נוסף וחשוב הוא השימוש במים במהלך העבודה שיכול לחסוך בלגן רב. שימוש בציוד חדיש כמו מקדח כוס יהלום, כבל יהלום ומכונת קידוח יבטיחו עבודה נקייה ומדויקת. העבודה מחייבת ידע רב ומקצועי וחשוב שיהיה לעובדים את כל הידע הדרוש.

מעוניינים לבצע ניסור בטון בחומה? פנו לחברת "ענק הניסור" וקבלו שירות מקצועי ואיכותי לעבודות ניסור במחירי רצפה.