אלי מרזל
אלי מרזלצילום: קובי גדעון / לע"מ

מנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, אלי מרזל, הודיע על סיום תפקידו בתום שבע שנות כהונה.

בתיאום עם המבקר הנבחר, מתניהו אנגלמן, סוכם כי מרזל יישאר בתפקידו עד סוף חודש אוקטובר 2019, וימשיך לסייע ככל שנדרש להעברה חלקה של התפקיד.

במהלך שבע השנים האחרונות עסק מרזל באינטנסיביות ובהתאם לחזון שהתווה מבקר המדינה היוצא יוסף שפירא בייצור ובביצור של תשתיות המשרד בכל התחומים.

מרזל ציין במכתבו למבקר המדינה היוצא: "אני גאה בכך שלכל העשייה הגדולה הזו נרתמו מאות מעובדי המשרד ומנהליו ואני אסיר תודה לכולם על השותפות לאורך כל הדרך - זה הכל בשבילם ולטובת חיזוק יסודות ביקורת המדינה וברור תלונות הציבור במדינת ישראל.

"משרדנו ערוך ומוכן עתה, טוב יותר מבעבר, לקראת האתגרים הבאים שצופן לו העתיד ואני בטוח שהמנהלות והמנהלים המעולים שבו ידעו למנף את המומנטום החיובי שנוצר - מומנטום של יצירתיות, חדשנות ומצוינות - לכל תחומי העשייה המשרדית, על בסיס התשתיות המקצועיות והפיזיות שהונחו והוטמעו בתקופת כהונתי כמנכ"ל המשרד".

מרזל הודה למבקר שפירא על ההזדמנות שניתנה לו ועל האמון והגיבוי שקיבל במשך כל תקופת כהונתו. עוד הודה מרזל להנהלת משרד המבקר ולכל עובדי המשרד על שיתוף הפעולה והתמיכה.

מבקר המדינה היוצא יוסף שפירא הודה מקרב לב למרזל על עשייתו הרבה במהלך כהונתו ארוכת השנים, על שיתוף הפעולה הפורה, ועל פעולותיו לחיזוק וביצור מעמדו של מוסד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, ועל הפרויקטים המאתגרים שהוביל בהצלחה רבה לשיפור איכות העבודה ותוצריה תוך ביסוס המשרד כארגון לדוגמא.

''אין ספק כי כיום לאחר שבע שנות כהונתו כמנכ"ל, המשרד מוכן מתמיד אל עבר אתגרי העתיד, ומר מרזל הוא דוגמא ומופת למנכ"ל מקצועי שהוביל ופיתח הן את תחום הביקורת והן את התחום המינהלי במשרד. בטוחני שמר מרזל ימשיך לשרת את המדינה בתפקידים בכירים נוספים", אמר שפירא.