ישי ריבו מול ההמונים
ישי ריבו מול ההמוניםצילום: יח"צ

20,000 צעירים שעתידים להתגייס לצה"ל בשנה הקרובה השתתפו אתמול (רביעי) בפסטיבל "יותר'' של ׳יחד למען החייל׳, הגוף האמחד את קרן לב״י והאגודה למען החייל.

זו השנה ה-15 שבה מתקיים פסטיבל המתגייסים. האירוע הענק התקיים בגני יהושע והוזמנו אליו כל המתגייסים לארגוני הביטחון הלך מגיוס יולי 2019 עד מאי 2020.

בפסטיבל הופיעו האמנים המובילים והאהובים על הצעירים: נצ'י נצ', סטטיק ובן אל, ישי ריבו, להקת "התקווה 6", מרגי ולהקות צה"ל.

מלבד ההופעות נהנו המתגייסים מאירוע שמטרתו היא לעודד את ערך הגיוס לצה"ל ושירות משמעותי, לצד הפנינג עם מתחמי אטרקציות. האירוע ממומן בשיתוף ארגון ידידי האגודה למען החייל- בריטניה.

במקום נערך מיצג הסברה של 26 חילות בצה"ל. כמו כן פעלה בפארק לשכת גיוס של מיטב (הבקו"ם) עם כ- 110 עמדות בהן יכלו המתגייסים לקבל מידע אישי על שיבוצם בצה"ל, להגיש בקשות מיוחדות, ואף לבקש שינוי שיבוץ ולקבל על כך תשובות מיידיות.

אלוף (מיל') יורם יאיר ייה, יו״ר ׳יחד למען החייל׳, אמר: ״אני רוצה להגיד לכם בימים סוערים אלה, אין דבר יותר מרחיב את הלב מאשר לראות פה 20,000 מועמדים לגיוס מכל קצות הארץ, מכל חלקי החברה הישראלית, ביחד. ככה אנחנו רוצים לראות את החברה הישראלית, ככה תשרתו בצה״ל.

''דווקא בימים אלו של מחאות והפגנות חשוב שתדעו שבצה״ל כולנו כוח אחד מגובש, אין הפליות ואין שום דבר שמונע מכל אחד ואחת מכן לממש ולהגשים את עצמו.

''אני מבטיח לכם דבר אחד, כיו״ר ׳יחד למען החייל׳, בכל מקום שתהיו בו או תשרתו בו, מהחרמון ועד אילת אנחנו נגיע אליכם, נפנק אתכם ונדאג לרווחתכם. רוצה לאחל לכם שתצאו בשלום ותחזרו בשלום, ושתביאו מקור גאווה להורים למשפחה וכל עם ישראל״, הוסיף ייה.

ראש אכ״א, אלוף מוטי אלמוז, אמר ״אני רוצה לקדם את פניכם בברכה גדולה לקראת השירות בצה״ל, החוויה הישראלית המשמעותית ביותר. אנחנו מחכים לכם, הדור שלוקח את המקל בשנה הקרובה. בשם ראש המטה הכללי, רב אלוף אביב כוכבי וסגל הפיקוד של צה״ל, אני מאחל לכם גיוס קל ושירות משמעותי ומהנה. אנו רוצים שהשירות יהיה משמעותי במיוחד ויכלול כמה שיותר נתינה, מסירות והשפעה. ערב טוב לכולם, תהנו וניפגש בצה״ל״.