DS 3 CROSSBACK
DS 3 CROSSBACKצילום: רונן טופלברג, יצרן

קבוצת לובינסקי השיקה בישראל את DS 3 CROSSBACK החדש, רכב הפנאי היוקרתי בפלח הB-SUV.

DS 3 CROSSBACK הוא הדגם השני ל-DS, מותג הפרימיום היחיד מצרפת. הרכב מביא לידי ביטוי את כל עקרונות DS כמותג יוקרה: חדשנות אמיצה, טכנולוגיה פורצת דרך, סגנון ייחודי וחוויית שימוש ייחודית של הלקוחות.

מותג DS הוא השגריר המודרני של היוקרה הצרפתית, וה-DS 3 CROSSBACK הוא הביטוי לכך. זהו רכב חדש לגמרי ותוכנן במלואו על ידי DS עם עיצוב ייחודי, נוחות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר, חומרים יוקרתיים וטכנולוגיה חדשנית, במטרה לבלוט, לפרוץ דרך ולהעלות את הרף בעולם הפרימיום.

רכב זה מציע חוויה חדשה לגמרי בעולם הרכב והוא תוכנן לענות על כל צרכי לקוחותיו אשר מעוניינים מחד לשמור על ממדים קומפקטיים ומאידך, לשמור על רמה גבוהה של פאר ואבזור מפנק.

חובבי עיצוב יעריכו את העיצוב המפוסל והייחודי ותא הנוסעים היוקרתי המציג ירידה קפדנית לקטנים שבפרטים. טכנולוגיה אוונגרדית מעניקה ללקוחותיה של ה- DS 3 CROSSBACK חוויית נסיעה שמאופיינת בנוחות, תחושת רוגע והנאה, בכל נסיעה ובכל דרך.

DS 3 CROSSBACK מצויד ביחידת כוח חזקה וחסכונית, בעלת תיבת שמונה הילוכים, רף בטיחות גבוה במיוחד ורמות אבזור עשירות מאוד עם חבילות גימור פנים המאפשרות תפירה אישית. זאת בנוסף למרחב פנים נדיב, תא נוסעים יוקרתי וחכם, ירידה חסרת תקדים לפרטים ומחיר תחרותי במיוחד בסגמנט.