גולן הוא רמאי או שהוא בור מוחלטאלירן אהרון

עו"ד יורם שפטל תוקף בחריפות את חזרתו של אהוד ברק לחיים הפוליטיים ומכנה אותו "אפס פוליטי".

בראיון לערוץ 7 אומר שפטל כי "ברק הוא הפוליטיקאי שהגיע לצמרת והיה לראש ממשלה הכושל ביותר בתולדות המדינה. הוא אפס פוליטי שפירק קואליציה של 74 ח"כים תוך שמונה חודשים".

שפטל מאשים כי ברק "הגיע לראשות הממשלה עקב מעשה בגידה פוליטיים חמורים, ברית עם העבריין המרגל הבוגד עזמי בשארה וגרוע מכך, ברית עם ראאד סלאח (ראש הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית), הקורא להשמדתה של מדינת ישראל. לא הייתה חרפה בזויה ונמוכה בתולדות המדינה מאשר הברית שלו עם ראאד סלאח".

גם מהאלוף (במיל.) יאיר גולן, לא חוסך עורך הדין את ביקורתו. "ברק ישב עם ראאד סלאח אז ברור שגולן הוא חייל מבורך בצבאו בגלל שהוא קרא לשותפות עם איימן עודה. הוא בור ועם הארץ. האם העקרונות של גולן הם מחיקת ישראל כמדינה יהודית? הרי זו עיקר הפעילות של הפוליטית איימן עודה. אז או שגולן הוא רמאי פתלוגי או שהוא בור מוחלט או שמא שניהם יחד".

שפטל לא עוצר רק במפלגתו של ברק. גם המתקפה של יו"ר ישראל ביתנו על הציונות הדתית מרגיזה אותו. "ליברמן הוא פוליטיקאי ציני שכל מערכת בחירות מוצא לעצמו סיסמה כדי לשרוד. הוא הנבל הפוליטי של הפוליטיקה הישראלית ובגללו אנחנו הולכים לבחירות בפעם השנייה בתוך שלושה חודשים. כל סקר שקר שמנבא לו 9 מושבים בכנסת, זה הבל. כשם שהוא קיבל תשעה מושבים בכנסת הקודמת כך יקבל תשעה מושבים בבחירות הבאות".

הוא תוהה מדוע בבית היהודי לא מתעשתים לקראת הבחירות. "הרב פרץ רוצה להיות לפני איילת שקד למרות שהוא לא מגיע לקרסוליים שלה בכל הנוגע לפוליטיקה. נראה שהרב פרץ חי באיזשהו מקום על מאדים ולא ער לכך שאם הוא רץ לבד או עם האיחוד הלאומי, הם לא עוברים את אחוז החסימה. בלי הקולות של עוצמה יהודית וגם עם עוצמה, ללא איילת שקד בראש, קיימת סכנה אבל פחותה שהם לא יעברו את אחוז החסימה".

שפטל אומר שהעדה האתיופית, שמאבקה מוצדק, איבדה נקודות זכות באירועים האלימים השבוע. "בעיקרון זו מחאה לגיטימית ביותר. במשטרת ישראל יש גזענות ממוסדת נגד הקהילה האתיופית ואין מחאה צודקת יותר".

"יחד עם זאת יהיו ההצדקות למחאה הזו חזקות ככל שיהיו, לא ייתכן שהיא תתדרדר לאלימות ברברית מהסוג שאנו רואים בכל מיני הפגנות שמלוות באלימות קיצונית. מה שמדאיג אותי הוא שחברי הכנסת יוצאי אתיופיה, חרף הפניות החד המשמעיות אליהם, סירבו להוקיע את גילויי האלימות כלפי אזרחים. עצוב מאוד שגם הפעילים החברתיים לא גינו או הוקיעו את האלימות בהפגנות הללו, שצריך להזכיר שככל הנראה באו לעולם כתוצאה מהסתה של כנופיות שמאלניות קיצוניות שהסתננו אל בין שורות המפגינים", הוא מסכם.