אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

בניית רשימת תפוצה היא חלק חשוב מתוכנית השיווק של כל בית עסק כיום.

השיטה פופולרית כל כך כיוון ולאנשים נוח יותר לקבל עדכונים, הטבות והצעות באמצעות הודעות, יותר מאשר בשיחות בטלפון ארוכות ובזמנים לא נוחים.

לכן, הודעות SMS הנן בעלות אחוזי פתיחה גבוהים ואחוזי הנעה לפעולה אפקטיביים הרבה יותר מאשר ביצוע שיחות טלפון ללקוחות שפעמים רבות אינם מבינים כיצד באופן מפתיע הגיעו אליהם.

עם הזמן, טכניקת משלוח SMS בתפוצה הפכה להיות פופולרית אפילו יותר ולמעשה רוב בתי העסק כיום מבצעים שליחת SMS מתוך רשימת תפוצה.

כיצד זה עובד?

על מנת לצרף אדם מרצון לרשימת התפוצה שלכם תצטרכו לאפשר לו למלא טופס מקוון או לרשום אותו באופן ידני, כאשר זה חותם מולכם על טופס שבו הוא מאשר את תנאי ההרשמה למועדון שלכם וכן לקבל מכם הודעות SMS שיווקיות.

מערכת לשליחת SMS מומלצת צריכה להיות בבעלות של חברה המחזיקה ברישיון מיוחד מטעם משרד התקשורת על מנת לשלוח הודעות מפעיל. הודעות אלו אינן נחסמות בדרכן אל היעד, כפי שקורה לרוב עם הודעות תוכן חיצוניות המתקבלות ממערכות שונות להפצת SMS.

לאחר שאספתם נמענים לתפוצה, תוכלו בלחיצת כפתור להפיץ הודעות SMS לכל אותם האנשים שנרשמו לרשימת התפוצה שלכם ולשלוח אליהם מסרים.

היתרונות של מערכת הפצת SMS

לשימוש במערכת הפצת SMS ישנם יתרונות רבים. כידוע, אנשים שוהים זמן רב יותר ליד הטלפון הסלולרי שלהם מאשר ליד המחשב ולכן שליחת SMS אליהם נתפסת כאישית הרבה יותר וגורמת לתחושת קירבה גדולה יותר אליכם.

כמות המלל בעת שליחת הודעות SMS מופחתת משמעותית מאשר במייל ולכן הסיכוי שיקראו את הודעותיכם ויבצעו פעולות כלשהן גבוהה משמעותית.

אם שלחתם ללקוח פרסומת או הטבה כלשהי, הרי שלצורך ניצול ההטבה שקיבל בחנות שלכם הוא יוכל בקלות לשלוף את הודעת ה-SMS דרך הטלפון הנייד ולממשה.

כך תחזקו את הקשר עם הלקוח באמצעות משלוח SMS

מערכת חכמה לשליחת SMS הנה אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשווק את העסק שלכם, לקרב אליכם לקוחות ובכך למקסם את הרווחים שלכם. הודעות SMS הנן קצרות ובעלות מסר אחד וברור.

היתרון הבולט הוא שכיום כל אחד מחזיק בכיסו טלפון נייד ויכול להצטרף לרשימת התפוצה שלכם במהירות ולקבל מכם עדכונים. על אף שניתן לפתוח את המייל באמצעות אפליקציה או דרך דפדפן האינטרנט בטלפון, הרי שפתיחת הודעת SMS נתפסת כנוחה ופשוטה הרבה יותר.

באמצעות הודעות SMS תוכלו לפתח את הקשרים עם הלקוחות שלכם, לשלוח להם טיפים בעלי ערך, עדכונים חשובים הקשורים לבית העסק, הטבות, מבצעים ועוד.

מכונה חכמה שעשויה להגדיל את ההכנסות שלכם

כיום בעלי עסקים רבים מבינים את הפוטנציאל הטמון בשימוש במערכות SMS ובשליחת הודעות לרשימת תפוצה המכילה את מספרי הטלפון של הלקוחות שלהם. הרעיון הוא לבנות מעין רשימת חברי מועדון, כך שאותם החברים יוכלו לקבל הודעות SMS המכילות עדכונים, הטבות ומבצעים שונים הנוגעים לבית העסק.

יכולת זו מאפשרת לחברה לקדם מכירות פוטנציאליות חדשות, להציע לקהל הלקוחות הקיימים שירותים חדשים ובכך להגדיל את ההכנסות ואת החשיפה לחברה. איש שיווק מנוסה ידע להכין עבורכם אסטרטגיה שיווקית הכוללת שימוש נכון ואפקטיבי ברשימת התפוצה שלכם, דבר שעשוי למקסם את כמות המכירות וההכנסות.

רצוי לייצר תוכן בעל ערך מאשר לשלוח הודעות בעלות אופי מכירתי בלבד במטרה להתקרב אל הלקוחות שלכם ולגרום להם לרצות לקרוא את ההודעות ששלחתם. נסו להימנע משליחה מופרזת, כזו שעשויה להטריד את אנשי הקשר ברשימה שלכם וזכרו כי מאחורי מספרי הטלפון הרבים נמצאים בני אדם.