ברוך מרזל
ברוך מרזלצילום: חזקי ברוך

מפלגת עוצמה יהודית משיקה את קמפיין הבחירות שלה הערב (חמישי), בלי איחוד מפלגות הימין. אחד מראשי המפלגה, ברוך מרזל, לא מאוכזב מהמצב.

"אנחנו לא רצים לבד, אלא בלי איחוד מפלגות הימין. יש לנו כל הזמן מפגשים עם גורמים שונים שמעוניינים לחבור אלינו לריצה משותפת, לאיחוד מסוג אחר. אנחנו מקווים שהפעם נצליח לעשות איחוד יותר הוגן ממה שעשו איתנו פעם קודמת", הוא אומר לערוץ 7.

לדבריו, ה'רווח' היחידי מהבית היהודי למפלגתו, היה ספינים. "אתה מתעורר בבוקר ומגלה שמישהו החליט שאתה כן מועמד או לא. מי שואל אותם? לא היתה פגישה אחת של משא ומתן עם הבית היהודי. מאז החיבור, פעם אחת הרב פרץ פגש את עו"ד בן גביר. כל היתר זה ספינים".

מרזל מאשים שבבית היהודי לא היו הגונים אתו ועם חבריו. "אנחנו חברנו אליהם ועשינו ויתורים גדולים מאוד. אני יכול להוכיח במספרים באופן חד משמעי שמתוך שלושת המפלגות שהרכיבו את איחוד מפלגות הימין הבאנו הכי הרבה קולות. גם הנתונים של הבית היהודי מראים את זה, רק הם מנסים לחתוך את זה לרבע - בפלפולים שלא מתאימים לפוליטיקה.

''בזכותנו הרב רפי פרץ שר החינוך ובצלאל סמוטריץ' הוא שר התחבורה ויש להם שישה חברי כנסת. אחרי כמה ימים שכולם הודו בעובדות האלה, המפד"לניקים הישנים התעוררו ואין יום ללא ספין ומכה נוספת שמנסים לתת לנו".

הוא אומר שההתנהלות הבהירה לעוצמה יהודית שהפעם כדאי שתרוץ באיחוד אחר. "הבנו את הרמז. הבנו שחניכי נפתלי בנט למדו ממנו להשתמש ולזרוק בכפיות טובה שאין כדוגמתה. החלטנו לצאת לדרך אחרת ואנחנו מקווים לחיבורים טובים יותר מאשר מה שהיה בעבר".