שרן השכל בשומרון
שרן השכל בשומרוןצילום: דוברות

ח"כ שרן השכל (הליכוד) קיימה היום (ה') שורת סיורים וביקורים ביישובי השומרון, במהלכם נפגשה עם ראשי מועצות ובעיקר עם התושבים באזור.

במסגרת הביקור נחשפה השכל להתפתחות היישובים ולצמיחה בהם, ומנגד שמעה על הקשיים והבעיות והבטיחה כי בכוונתה לסייע ככל יכולתה.

ח״כ השכל ביקרה ביישובים עמנואל, רבבה, קדומים וקרני שומרון שבו אף נכחה בטקס פתיחת מקווה מונגש לבעלי מוגבלויות.

"הגעתי הבוקר לסיור מרתק ביישובי השומרון", אמרה חברת הכנסת. "היה לי חשוב לפגוש את התושבים ולשמוע על האתגרים איתם הם מתמודדים. ביקרתי בעמנואל, קדומים וקרני שומרון, בהם סיירתי בבתי עסק מקומיים וראיתי כיצד האזרחים אוהבים את החיים כאן. שמחתי לראות את ההתפתחות והצמיחה הגדולה של היישובים הללו שהם חלק בלתי נפרד מהמדינה שלנו.

''עלינו לדאוג לפיתוח התשתיות ולתקצוב הולם באזור במטרה להמשיך ולהרחיב את ההתיישבות היהודית בארץ ישראל. אני רוצה להודות לראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, לראש מועצת עמנואל, אליהו גפני, לראש מועצת קדומים, חננאל דורני וכמובן לתושבים הנהדרים על האירוח החם. אמשיך לתמוך ולפעול למענכם", הבטיחה השכל.

על הביקור בעמנואל אמרה ״מעודד לראות שלאחר פיגוע קשה בעמנואל המקום שב להתפתח ולשגשג, שמעתי על נושאים שברצוני לנסות ולטפל בהם כמו ציר מילוט, שירותי המים דרך תאגיד המים ועוד. בקדומים דנו בבעיה בהגדרת הגבולות ומתווה הקו הכחול ובכוונתי לפנות לוועדת ההסדרה הארצית כדי לפתור את הסוגיה התמוהה שפוגעת ביישוב, כמו כן אפנה לוועדת חוץ וביטחון כדי לקדם התקנת מצלמות נוספות שיסייעו בהגנה על היישוב''.

בנוגע לקרני שומרון אמרה השכל, ״נכחתי לראות כי בקרני שומרון קיים פער בין גידול האוכלוסייה לבין מענקי האיזון שמתקבלים ביישוב ממשרד הפנים, הגיע הזמן לדאוג שמשרד הפנים יעדכן את הנתונים שלו כדי שהתושבים יוכלו לקבל את השירותים המגיעים להם״.

״על אף האתגרים ראיתי את הגנים ומוסדות החינוך, גנים, בנייה שמתרחבת ואפילו צימרים. היישובים עברו כברת דרך מרשימה, אך ישנה עוד עבודה רבה ואני כאן כדי לעזור״.