מפצח האגוזים
מפצח האגוזיםצילום: יח"צ

הסיפור של מפצח האגוזים, העוסק בכוחה של האהבה, המסוגלת להפוך אפילו צעצוע לנסיך, מוכר בכל בית. עכשיו, "הקרקס על הקרח ממוסקבה" חוזר לארץ ויציג לראשונה על במות ישראל את "מפצח האגוזים", האגדה המפורסמת עם המוזיקה האהובה של צ'ייקובסקי.

מפיקי המופע מבטיחים שעל הבמה יוצגו פעלולים יוצאי דופן ושלג אמיתי שיורד על הבמה, במופע שהוא שילוב הרמוני של קרקס, תיאטרון והחלקה על הקרח.

הסיפור של "מפצח האגוזים" הוא קסום ומרגש ועוסק בכוחה של האהבה, המסוגלת להפוך אפילו צעצוע לנסיך.

המסר הזה והאופטימיות הנובעת ממנו, משקפים את הגישה הייחודית של צוות אמני "קרקס על הקרח ממוסקבה". הם לא רק כישרוניים בצורה מעוררת התפעלות, הם מביאים את הייחוד שלהם והחשיבה מחוץ לקופסא שמאפיינת אותם אל המופע עצמו, ש"פלא" היא ההגדרה המתאימה לו ביותר.

מנסיון העבר, הקהל חש בפלא ובקסם כשהוא צופה במופע שאינו שבלוני ומשלב שלל אמנויות וטכניקות. התחושה מועצמת כשהקהל שמגיע לאולם מהקיץ הישראלי הלוהט, זוכה להרגשה של צינון כשהוא צופה במופע על קרח שמשלב גם שלג אמיתי שיורד על הבמה.

המופע מותאם לכל המשפחה וילדים מגיל שנתיים מוזמנים ליהנות ממנו. בניגוד למופעי בלט, העלילה מועברת לצופים מספרת דבר שמאפשר לכל אחד להבין את המתרחש, מבלי שההורים צריכים לתווך בין המתרחש על הבמה לילדיהם הצעירים.

המופע יתקיים בין התאריכים 18.7-30.7 בערים: אשדוד, אשקלון, באר-שבע, ירושלים, כרמיאל, נצרת-עילית, אור-עקיבא, חיפה, תל-אביב, ראשון-לציון, נתניה ומודיעין.