זירת התאונה. ארכיון
זירת התאונה. ארכיוןצילום: דוברות מד"א

הילד חיים בנימין ביגלאייזן בן ה-11, אשר נפצע אנושות לפני למעלה מחודשיים בתאונת פגע וברח בשכונת רמות בירושלים, נפטר הבוקר (ראשון) בבית החולים שערי צדק, כך מדווח בית החולים.

מבית החולים נמסר, "אנו משתתפים בצער המשפחה".

לפני כחודש הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד החשודים במעורבות בתאונת הפגע וברח בה נהרג ביגלאייזן.

נתנאל סנדרוסי, שנמלט מהזירה והסגיר את עצמו רק לאחר מצוד נרחב, הואשם בהפקרה לאחר פגיעה. חברו מאיר גמליאל מואשם בעבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

על פי כתב האישום, ביום התאונה בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה.

באותה עת חצה את הצומת ילד בן 11 כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום. מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בילד שהיה על מעבר החצייה.

השניים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שהבינו מה קרה התיישב גמליאל בכיסא הנהג של הרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.