אברי גלעד
אברי גלעדצילום: פלאש 90

איש התקשורת אברי גלעד תקף בפוסט חריף שפרסם הבוקר (שני) בפייסבוק את עודה בשאראת, בעקבות מאמר שהתפרסם נגד גלעד בעיתון "הארץ".

"מבחיל", פתח גלעד, "אני קורא היום בעיתון הגולים בארצם, הארץ, מאמר מרכזי העוסק בי, וכולו קללות מחרידות".

"'גזען מבחיל' קורא לי הכותב עודה בשאראת. ואני נזכר איך לפני חצי שנה אני ראיינתי את אותו עודה, לרגל ספר ילדים שכתב, ספר ילדים ערבי ראשון, ונלחמתי לקיים את הראיון למרות שאמרו לי שהספר בינוני, כתוב גרוע, יומרני להחריד, ועשיתי זאת כי אני בעד אפלייה מתקנת, ולמרות שאיני מראיין סופרי ילדים אף פעם, אמרתי - פה חייבים להרים, ספרות ילדים ערבית זה עניין חשוב ומבורך, אז לא משנה, הספר קצת פח, אבל נשתדל", סיפר גלעד.

"והשתדלתי בשבילך, אדון בשאראת, וקיבלת ראיון סופר מפנק, וגירגרת מעונג, והודית בכל לשון. ורק באה לך הזדמנות שקר לדקור אותי מאחור, זה מה שעשית. השתמשת באמירה שלי שנותקה מהקשרה ביד רעים כדי לתפור לי תיק גזענות, והתנפלת עלי, למרות שאתה עצמך חווית את האי-גזענות שלי על בשרך. מבחיל", תקף גלעד.

גלעד הוסיף, "אתמול פנתה אלי עיתונאית ב'הארץ' וביקשה ראיון. אמרתי לה שאיני מתראיין לעיתון הזה ולרשת אל מנאר. איני מתראיין לכלי התקשורת של האויב. והאמת שלקרוא לעיתון הגולים כלי תקשורת זאת הפרזה, ובעצם מדובר בעלון שהולך ומאבד את קוראיו, וסופו שיסגר, וכותביו יסעו לברלין, ושם ימשיכו להוציא דיבת ישראל בגרמנית שבורה".

"והאמת שלא ממש אכפת לי מזה שממורמרי שוקן מקללים אותי אפילו בלי לנמק, יש לי רק בעיה אחת עם זה. אמא שלי מנויה לעיתון וקוראת אותו, ונעצבת מאד מכל זה. אמא, כל הטינופת שכותבים על הבן שלך לא קשורה אלי, זה רק שיקוף של מצבם הפנימי. עוד מעט הם נוסעים מכאן, ויהיה לך שקט", כתב גלעד בסיום.