גפני
גפניצילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התייחס לקמפיין של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן וטען שאינו מהווה בעיה עבור החרדים.

"ליברמן וה-180 איש מהמפלגה המושחתת שלו שנחקרו במשטרה, לא מהווה בכלל בעיה בשבילנו", אמר גפני במפגש שקיים בישיבת סניף דגל התורה בירושלים בהשתתפות נציגי שכונות העיר.

עוד אמר כי להערכתו ראש הממשלה נתניהו ירכיב גם את הממשלה הבאה. "רה"מ נתניהו ככל הנראה ירכיב את הממשלה הבאה, ואנחנו צריכים להביא 10 מנדטים.. ירושלים צריכה להיות הדגל בעניין הזה", אמר.

בדבריו התייחס גפני לבעיות המוניציפאליות של ירושלים. "אין מציאות כזאת שתוך חצי שנה כל הבעיות בירושלים ייפתרו. אבל אני אומר לכם פה, לא ניתן למצב שבו המגזר החרדי יופלה לרעה על פני המגזר החילוני. לכולם ברור שתלמידי המגזר החרדי הם הרוב בעיר. אנחנו חלק מהשלטון וצריך סבלנות, לאט לאט להגיע לכל הפתרונות.

"נציג חילוני שמונה בקדנציה הקודמת לא אמור לתת לנו כעת הוראות, מנהל מנח"י בעיריית ירושלים צריך להיות איש מהציבור החרדי. השלטון התחלף ולא צריך להיות בכלל וויכוח על העניין הזה", הוסיף.

בדבריו התייחס לדיל הפוליטי בינו למשה ליאון שהוביל לבחירתו בבחירות המקומיות האחרונות. "פעלנו על פי הוראתם של רבנן ורבנן גדולי ישראל ותמכנו בראש העיר מר משה ליאון, ליברמן לא היה רלוונטי בכלל בעניין הזה, הוא לא הביא אפילו קול אחד וכולם יודעים זאת.

"︎ניסו למכור לנו את צפת תמורת ירושלים, וגדולי ישראל החליטו שלא מוכרים נפש בנפש, ידענו שאין להם שום סיכוי לא בירושלים ולא בצפת, התמודדנו בבחירות וניצחנו בשניהם בסיעתא דשמיא".