נדב נוה
נדב נוהצילום: ללא קרדיט

הפעם הוא משתף את הילדים בהכנה למסיבת הסיום, באימונים בנבחרת הכדורגל וגם בהרפתקאותיו עם... ג'וקים. 'החיים על פי ינון - הכוכב הבא', טורים שהתפרסמו ב'אותיות'. איורים שובבים: נעמה להב. ידיעות ספרים.

'החיים על פי ינון - הכוכב הבא'
'החיים על פי ינון - הכוכב הבא'מאת: נדב נוה. איורים: נעמה להב. הוצאת ידיעות ספרים

***

בבית מזי"א בירושלים תעלה הצגת היחיד 'מעשה שאין לו סוף', הצגת תיאטרון מוזיקלית על פי חמישה סיפורים פחות ידועים של ש"י עגנון, אשר מאירה את יצירתו של עגנון באור חדש. בימוי: נורית פסטרנק גודמן. משחק: אלחנן אבן חן. מוזיקה ונגינה חיה: ניר וידר. יום חמישי, ט"ו בתמוז; יום שני, כ"ה באב.

***

בשנות ההתשה נשלח אמנון קרני למעוז בתעלת סואץ, שם הוא חווה אירועים קשים. עשרות שנים אחר כך חושב אמנון — צלם חדשות מצליח, אך אדם בודד ותלוש — שהטראומה כבר מאחוריו. הוא בונה חיים יציבים כבמאי סרטי זיכרון משפחתיים. דבר לא מכין אותו לסרט על משפחת גלבוע. 'ירח מעל סואץ', יוסי עוזרד. כנרת זמורה.

***

רחלי אנקרי, המוכרת כדי ג'יי דה ג'ה, החליטה לעשות מסיבת נשים מסוג קצת אחר. המיקום: המדבר השקט, אגם ירוחם. הרעיון: ריכוז בכאן ועכשיו, במוזיקה, בריקוד ובשמחה. בכניסה יפקידו הנשים את השעונים, הסלולריים והמצלמות ויהיו רק בכאן ועכשיו. והיא מבטיחה שזה רק הפיילוט. 'זזה, מסיבה נשית נודדת', ט"ו בתמוז.

להצעות: [email protected]