הרב דרור אריה
הרב דרור אריהצילום: עצמי

מייסדי מפלגת 'נעם - עם נורמלי בארצנו' של הרב צבי טאו רכשו בימים האחרונים מפלגה ב-80 אלף ש"ח.

המפלגה המזוהה עם ישיבת הר המור רכשה את מפלגת 'לזוז' מידי אמנון זאבי שהקים את המפלגה בשנת 2008.

הבוקר (שני) מתפרסמים גם מייסדי המפלגה - נווט הקרב יגאל כנען מכפר אדומים, אריאל שחר - איש הייטק ותושב ירושלים, הרב איתי הלוי - רב היישוב מגרון והרב דרור אריה - מראשי תנועת חזון, ממובילי המאבק בלהט"ב ור"מ בישיבת שדרות.

אמש פירסמו מייסדי המפלגה עדכון ראשון לפעילים שבו הם מפרטים את מטרותיה ואת הסיבות להקמתה. לדבריהם, בשנים האחרונות מדינת ישראל ואזרחיה נמצאים תחת מתקפה חסרת תקדים בהיקפה, ותחת קמפיין ענק במימון זר. "מטרת קמפיין זה לטשטש כל ערך, למחוק כל מוסכמה ולשנות כל מושג. הברור מאליו הפך ללא ברור, המובן לכל הפך לחריג, הישר לעקום והטבעי למוקצה", נכתב בדף שנשלח לפעילים.

"זהותנו כמדינה נורמלית, עם ערכים ומורשת בני אלפי שנים נמצאת בסכנה", נכתב במכתב לפעילים. "מדובר בסכנה קיומית, אשר לצערנו כל מי שמנסה לעמוד מולה נרמס באלימות ובהשתקה, ואין מי שמעז לעמוד כנגד. מדובר על עתיד ילדנו כבעלי משפחות נורמליות, מדובר על יהדותם של נכדינו ומדובר על היכולת להיות עם נורמלי בארצנו החי במדינה יהודית עם תקוה בת אלפי שנים".

"לאור זאת, התאגדנו קבוצת אזרחים, חלקנו תלמידים של הרב צבי טאו, אשר לא יכלנו לראות את מדינת ישראל הולכת ומדרדרת ולשתוק יותר. אנו בטוחים שאזרחים רבים, מכל גווני הקשת בישראל, כמו גם אישי ציבור רבים שותפים לדאגה שלנו ויצטרפו אלינו. אנו נמצאים בשלב הראשון של הפעילות, ובימים אלו עסוקים בגיוס ציבור רחב, ובחיבורים נוספים, לעבוד יחד כתף אל כתף מול מערכת הענק המשומנת והמסוכנת".

המייסדים מדגישים שהם לקראת חיבורים פוליטיים. "אנו פועלים להעמדה של רשימה שתרוץ לכנסת הקרובה ותלכד סביבה ציבור רחב אשר יאמר די להרס הערכים הקיומיים ביותר לחיינו. אנו נעדכן בימים הקרובים לאן מתקדמים פני הדברים".