
1,430,652 אנשים הגיעו בעונה שעברה אל משחקי ליגת העל בכדורגל, ממוצע של 41,481 אוהדים למחזור שמראים על הפופולריות הגדולה של הכדורגל הישראלי המוביל מבין ענפי הבידור במדינה מבחינת נתוני קהל בסוף שבוע אחד.
ובכל זאת, רבים מאלו המגיעים אל אצטדיוני הכדורגל הינם גברים, ועל כן החליטו במנהלת הליגות בכדורגל להשיק קמפיין חדש הקורא למשפחות רבות לבוא ולהצטרף לחווית הצפיה ולעודד מקרוב את קבוצותיהן.
רגע לפני משחק אלוף האלופים שיפתח באופן רשמי את עונת 2019/20 של הכדורגל הישראלי, משחק שיפגיש בין האלופה מכבי תל אביב למחזיקת הגביע בני יהודה, השיקו במנהלת הליגות את הקמפיין החדש.
הקמפיין שיעלה בשלל אמצעי תקשורת באמצעות משרד הפרסום גיתם תחת הכותרת: "המשפחה עולה למגרש", כולל פלטפורמות סושיאל ומסך גדול.
כאמור, משחק "אלוף האלופים" שישוחק במוצ"ש בשעה 20:30 , ה - 20.7.2019, יהווה את ההזנקה של הקמפיין להבאת המשפחות ויכלול פעילות נרחבת למשפחות במתחמי FAN-ZONE לפני פתיחת המשחק, הפעלה מיוחדת על כר הדשא במהלך המחצית, ועליה של משפחות מעוטף עזה יחד עם שחקני הקבוצות והשופטים בפתיחת המשחק.
הפעילות של המנהלת, יחד עם היזמות של קבוצות הליגה דוגמת עירוני ק"ש המציעה מינויים לילדים, נשים, נוער, חיילים וסטודנטים ב - 100 ש"ח ובית"ר י-ם המציעה החזר כספי של 30% על המנוי במקרה שהקבוצה לא תעפיל למפעל אירופאי, מראה כי גם בעלי המועדונים נרתמים לקמפיין זה.
ארז כלפון, יו"ר המנהלת אמר כי "מטרת המהלך שיזמנו הוא להביא יותר קהל ומשפחות לאיצטדיונים. אנו פועלים יחד עם המועדונים להנגשת יכולת ההגעה של המשפחות למגרשים. בעונה הקרובה יותר משחקים ישוחקו בשעות יותר נוחות עבור קהל צעיר, המועדונים מציעים מינויים במחירים נוחים ולא פחות חשוב, הכדורגל הישראלי של היום בטוח יותר ביחס לעבר - כך מראים הנתונים שהוצגו על ידי המשטרה. קמפיין זה, שנערך ערב תחילת העונה, ביחד עם המועדונים, לצד המתקנים החדשים אליהם יצטרף העונה בלומפילד המשודרג, יאפשר ליותר ילדים ויותר משפחות ליהנות מזמן איכות יחדיו במגרשי הכדורגל".