שלי יחימוביץ'
שלי יחימוביץ'צילום: אסתי דזיובוב/TPS

ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה), שהודיעה שלא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, יוצאת הבוקר (ראשון) להגנת יו"ר מפלגתה עמיר פרץ, על רקע החבירה למפלגת גשר של אורלי לוי-אבקסיס.

בראיון לרשת ב' נשאלה יחימוביץ' על עקימת האף שבה התקבל ההסכם אותו חתם פרץ בקרב פעילי המפלגה והשיבה, "אני מעקמת את האף על עקימת האף הזאת".

"זה לא סוד שאני רציתי באיחוד בין מרצ ומפלגת העבודה, אני חשבתי שהוא נכון. אבל בהינתן העובדה שמי שנטל על עצמו את העול הכבד הזה של להוביל את מפלגת העבודה בתקופה מאוד מאוד קשה זה עמיר פרץ וזאת ההכרעה שלו, זאת הכרעה שהיא מאוד מקובלת עלי", אמרה יחימוביץ'.

יחימוביץ' הדגישה כי את הדברים היא אומרת כחברה פעילה במפלגת העבודה ולא כמתבוננת מהצד, "אמרתם שאני לשעבר מפלגת העבודה, אני לא לשעבר מפלגת העבודה. אני במפלגת העבודה ואני פרשתי מהפוליטיקה. אני לא מתכוונת לדלג למפלגה אחרת, אני תומכת בעמיר פרץ ואני תומכת במפלגת העבודה".

"להביא את אורלי לוי זה נחשב על פי כל אמת מידה לסוג של אס, ולראיה, אין כמעט מפלגה על פני כל המפה הפוליטית, שלא רצתה אותה לעצמה. גם הליכוד וגם כחול לבן, ואני בטוחה שגם אהוד ברק היה מתנאה בה", הסבירה יחימוביץ' את תמיכתה במהלך.

על מפלגתו של אהוד ברק אמרה יחימוביץ', "ברק בעיניי זה לא מפלגה זה מיזם עסקי. ספק אם הוא עובר את אחוז החסימה במיוחד עם ההתפתחויות האחרונות. כרגע הוא מפריע גם לעבודה, גם למרצ וגם לכחול לבן, לכן מוטב שיוותר על הדברים".