אוהדי בית"ר (ארכיון)
אוהדי בית"ר (ארכיון)צילום: פלאש 90

מחר בערב תחל בית"ר ירושלים באופן רשמי את עונת 2019/20, כשתעלה לשחק באצטדיונה הביתי מול העולה החדשה נס ציונה במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו.

רגע לפני ששחקניהם עולים על כר הדשא, ויומיים לאחר מסיבת העיתונאים המיוחדת בה נשא דברים נציגם גיא ישראלי, יחד עם הבעלים משה חוגג, הודיעו ראשי ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים, 'לה-פמיליה' כי הם מתנתקים מהנהלת המועדון.

לדברי ראשי המועדון, אלה החליטו להתנתק מהנהלת בית"ר בשל שלל איומים כנגדם מצידם של ראשי המועדון, לכאורה.

"לאחר מחשבה רבה ודיונים בתוך הארגון החלטנו להתנתק מכל שיתוף פעולה עם ההנהלה", כתבו אלה בדף הפייסבוק הרשמי שלהם.

"ארגון אוהדים עושה את מהלכיו מאהבת הקבוצה והטירוף אליה. כל דבר נעשה מהלב. ארגון אוהדים אמיתי לא יכול להתקיים כל עוד בעלי תפקידים במועדון ובעלי אינטרסים למיניהם דוחפים את ידם לתוך הארגון. אם זה באיומים משונים, הצעות כספיות לשינוי דרך ורדיפה על חומר שאספו על אנשים מסוימים".

נזכיר, כי רק לפני שלושה ימים, באישון לילה הגיעו ראשי הארגון והבעלים להבנות על שיתוף פעולה נרחב ויציאה לדרך חדשה, כשהבעלים מצידו התחייב להפסיק ולאיים בתביעות כנגד האוהדים, והם מצידם הבטיחו כי יצאו חוצץ נגד כל אירוע גזעני.

"כשכסף, אינטרסים, איומים והפחדות נכנסים אל הארגון וזה מה שמניע אותו - זה כבר לא ארגון אוהדים", כתבו האוהדים הזועמים.

"כולנו היינו יחד, נשאר יחד וניהיה יחד בעתיד. האהבה לבית"ר ירושלים היא מה שמחברת אותנו ומה שמניעה אותנו - לא כסף ואיומים ולא נשמש כבובות ביציע ומחוץ ליציע כשמעלינו מרחפים דברים אחרים שכביכול מניעים אותנו ואת פעילותנו", סיכמו בארגון האוהדים הירושלמי.

התגובות למהלך של ארגון האוהדים לא איחרו לבוא, כשאוהדים רבים הביעו מורת רוח ומתחו ביקורת קשה על הודעתם. לדברי מגיבים רבים, הארגון שם לעצמו מטרה להפיל את הקבוצה ואת המועדון, כשלראשיו אכפת רק מעצמם.

כעת מעניין יהיה לראות מה יהיה הצעד של הבעלים הירושלמי, כשזה כבר אמר בשבוע שעבר כי במידה ולא יכבדו את הדרישות שלו במיגור הגזענות והאלימות, יאסור עליהם להיכנס אל תוך תחומי האצטדיון הביתי, אצטדיון טדי ויאסור כל כניסת פריט לבוש של הארגון המסור.