שחקן הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביבצילום: Roy Alima/FLASH90

את העונה שעברה סיימו הפועל תל אביב והפועל רעננה בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל, כשדווקא האדומים מת"א הם אלו שהיו בסכנת ירידת ליגה עד לרגעי הסיום של העונה.

מאז עברו כמעט שלושה חודשים ונראה כי לא הרבה השתנה על אף השינוי בסגל השחקנים.

הערב (מוצאי שבת) נפגשו רעננה ותל אביב במשחקן הרשמי הראשון לעונת 2019/20, במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו בכדורגל.

דווקא המארחים התל אביבים היו עדיפים במרבית שלבי המשחק, כשהציגו בהתקפה את מאור בוזגלו שהגיע מבית"ר ירושלים ועומרי אלטמן שחזר מקריירה קצרה ביוון. לצערם, שני ניסיונות שלהם בדקות הראשונות של המחצית השניה נעצרו אצל שוער רעננה, אסף צור הצעיר ואלה פגשו את הקלישאה האומרת - "כשלא כובשים, סופגים" במלוא עוצמתה.

היה זה לאחר טעות קשה של השוער החדש שהגיע ממ.ס אשדוד, יואב ג'רפי, כשבדקה ה-73 נכשל בניסיון להרחיק את הכדור משערו. קייס גאנם לחץ את ג'רפי ועם גלישה נקיה דחק את הכדור אל תוך שערם של התל אביבים.

האדומים מת"א לא הרימו ידיים ולאחר בליץ בהתקפה הצליחו להשוות משער של רועי זיקרי בדקה ה-84, אך אקורד הסיום היה של האורחים מרעננה. הגבהה מצויינת הגיעה לראשו של עידו לוי שנגח מקרוב ללא קושי את שער הניצחון בדקה ה-89 שקבע - הפועל תל אביב פותחת את עונת 2019/20 עם הפסד ביתי.

מצד שני, בשנה שעברה הפועל תל אביב נראתה מצוין בגביע הטוטו ואחר כך דשדשה בליגה. אז אולי ההפסד הערב מבשר דווקא טובות? את אוהדי הפועל תל אביב זה לא כל כך מעניין.