איזי שרצקי. יכול לחייך
איזי שרצקי. יכול לחייךצילום: פלאש 90

את עונת 2018/19 לא תרצה עירוני קריית שמונה והעומד בראשה איזי שרצקי לזכור. עונה שהתאפיינה בחילופי מאמנים רבים, שלל פרשות יחסית לקבוצה הקטנה מהצפון הרחוק וכמעט ירידת ליגה - כששרדה רק במחזור האחרון של העונה, גרמו לשרצקי כמעט ולהרים ידיים, הפעם באמת.

הבעלים האימפולסיבי שיצא לא פעם נגד ראש הממשלה נתניהו ובד בבד הפיח חיים בצפון בזכות השקעתו בקריית שמונה, נשאר לעונה נוספת למרות כל האיומים ואם לשפוט את המשחק הרשמי הראשון של קבוצתו בעונת 2019/20, הוא צפוי ליהנות ממנה העונה.

למרות עונת בלהות שעברה על הקבוצה, הצליח שרצקי למכור לא מעט שחקנים כשרוניים במחירים גבוהים במיוחד לקבוצות ליגת העל השונות, בראשן הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, ונראה היה כי קריית שמונה תרד מנכסיה. אך לא כך כל עוד זה תלוי במוטיבציה של שרצקי.

עם מאמן חדש על הקווים בדמותו של מסאי דגו הצעיר והמוכשר שהשאיר את הפועל פתח תקווה בסיום העונה שעברה בליגה השניה, הליגה הלאומית, כנגד כל הסיכויים וזרים חדשים לצד ישנים - קריית שמונה נראתה הערב (ראשון) כמו אותה קריית שמונה של השנים האחרונות - מרתקת, התקפית, בעלת פוטנציאל גבוה.

הצפוניים שהתארחו אצל הפועל חדרה פתחו את המשחק מצויין וכבר בדקה ה-24 עלו על לוח התוצאות משער של הזר החדש, ג'יימס.

ממש סמוך להפסקת המחצית הכפילה קריית שמונה את התוצאה משער עצמי של המגן החדש של חדרה שחתם רק אתמול, שגיב סלומון בדקה ה-43.

יהונתן לוי עם שער בדקה ה-88 רק צימק לחדרה עם אורי גוטמן, בנו של מאמן העבר אלי, בעמדה שעל הקווים שרושם הפסד בבכורה שלו כמאמן ראשי בליגת העל.

אחרי העונה האדירה של חדרה אשתקד שהגיעה למעמד חצי גמר גביע המדינה בכדורגל והתברגה בפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל, השנה זו תחזור לממדיה האמיתיים?