בית משפט
בית משפטצילום: ISTOCK

בני סכנין נאבקת על חייה. אחרי שכבר הודיעו בהתאחדות לכדורגל וברשות לבקרת תקציבים על ירידת הקבוצה הבכירה של המגזר הערבי לליגה א', בשל העובדה כי לא העמידה בזמן את התקציב הנדרש לקבוצות בליגה השניה, הליגה הלאומית, זו מסרבת להרים ידיים.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעו ברשות לבקרת תקציבים כי סכנין לא העמידה את התקציב הנדרש מקבוצות מהליגה השניה, ובמכתב שנשלח לקבוצה נכתב כי הם יורדים אל הליגה השלישית, ליגה א', מאחר שלא עמדו בקריטריון הנדרש וזאת על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל.

בהתאחדות לכדורגל איפשרו לסכנין להגיש ערעור על ההחלטה בניסיון למצוא מימון לצרות הכלכליות, אך שם לא הגישו את הערעור בזמן ונראה היה כי השלימו עם ירידתם אל הליגה השלישית. אך לסכנין כמו לסכנין, חוקים משלה.

הקבוצה מהמגזר הערבי הגישה את הערעור על החלטת ההתאחדות באיחור של מספר ימים, כשביקשו לדחות את ההחלטה בשבוע נוסף בכדי לתת להם אפשרות לחפש מי שישלים את הסכום לתקציב הנדרש.

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, השופט אמנון סטרשנוב, שרק לפני שבוע וחצי הודה בפה מלא במסיבת עיתונאים בה סיכם את העונה האחרונה בליגת העל, כי אין צדק בבית הדין וכי אין דין אחד שווה לכל אחת מקבוצות ליגת העל וכבר בעבר הקל בעונשה של סכנין, עשה זאת שוב, כאשר הפעם אישר לה הארכה בניסיון להעמיד את התקציב הנדרש.

לדבריו של השופט סטרשנוב שנתן הארכה בת 3 ימים לסכנין להעמיד את התקציב הנדרש, במקום שבוע כמו שביקשה, זה עשה זאת בלית-ברירה. "לאחר ששקלתי את הבקשה ואת עמדת ההתאחדות, כמו גם את מאזן הנוחות של שני הצדדים ואת ההשלכות מרחיקות הלכת הצפויות מהחלטתי, החלטתי ולא בלב קל להעניק למבקשת ארכה קצרה ביותר ומידתית מאוד ואחרונה בהחלט של שלושה ימים על מנת להגיש את כל המסמכים הנדרשים לצורך אישור התקציב ע"י הבקרה".