לפני כחודש נערכה חנוכת אבן הפינה המרגשת למוסדות הישיבה בשומריה, בה חגגו יחד עם המועצה את תחילתה של בניית הישיבה במקום.

כעת צוות הישיבה מתכונן לזמן אלול הקרוב בו יחל המחזור השני של הישיבה הגבוהה. "תחושה של צמיחה ותקווה גדולה".

ישיבת נתיבות נריה בשומריה הוקמה כלפני שנה וב"ה גדלה וצומחת. בראש הישיבה עומדים הרב ראובן נתנאל, חתנו של הרב נריה זצ"ל. ראש ישיבת שומריה לצעירים ובעברו רבה של עצמונה, והרב בועז איז'ק, ראש כולל בחריש, שניהם עם ניסיון עשיר בתחום הלימודי והחינוכי.

על פי החזון של הישיבה ניתן דגש על לימודי גמרא תוך ליווי אישי ושיטות הדרכה מותאמות לכל אחד ע"י הרבנים. בישיבה אוירה משפחתית חמה ונעימה, וכך כל תלמיד ותלמיד בוודאי מוסיף משלו, לתת אופי מיוחד לגרעין זה – צמיחתו, התמדתו בלימוד ולנעימות "בין אדם לחברו" שבו, כמו לכל הישיבה בכלל. הרצון ללכת ולהתעלות בדרכי עבודת ה', מפתח את היכולת לשמוע את דבר ה' יותר ויותר.

בישיבת שומריה, אשר מונה כעת 16 תלמידים – בחורים ואברכים, ישנו קשר אישי מיוחד בין כל תלמיד ותלמיד הרוצה בכך עם רבני הישיבה, מה שמהווה כאמור, מרכיב חיוני וחשוב מאוד בבניית אישיות אמיתית של בן תורה.

בתוך הקשר האישי עם כל תלמיד ותלמיד מתאפשרת רמה לימודית גבוהה, הן בגמרא והן בלימודי אמונה מחד, ומאידך כל אחד מוצא בה את דרכו שלו, בעמלו הוא. ישיבת "כפר הרואה" הוקמה ע"י הרב נריה עם 13 בחורים חלוצים והנה היא מהפכה לדורות.

מתוך תפילה לבוחר בעמו ישראל באהבה נותן התורה, אנו מזמינים את כל מי שרוצה להשתתף עמנו בזכות המשך ההקמה של ישיבתנו זאת, על שמו של הרב נריה, ישיבת "נתיבות נריה". (מתוך איגרת שנכתבה ע"י הרב נתנאל)

בשנת הלימודים הקרובה יפתח המחזור השני בישיבה שיורכב משתי קבוצות: תלמידי שמינית שמסיימים השנה את לימודי התיכון, ובחורים ואברכים מישיבות גבוהות שונות, הרוצים שינוי ופתיחת דלת חדשה בלימוד התורה. ההרשמה כעת בעיצומה!

הירשמו כאן לחוג בית באיזור מגוריכם או לחילופין תוכלו להגיע לימי לימוד שמתקיימים עד ט' באב בישיבה.

להרשמה ופרטים לחצו כאן