הרב טאו
הרב טאוצילום: מיכאל יעקובסון

הרב צבי טאו העומד מאחורי הקמת מפלגת נעם, יורה על תמיכה ביהדות התורה? במהלך ישיבת הנהלת אגודת ישראל שהתקיימה היום (שלישי) סיפרו ראשי המפלגה כי מתנהלים מגעים מול הרב טאו ואלי ישי.

"תלמידי הרב טאו מדברים איתנו", סיפר סגן השר יעקב ליצמן אך ציין כי "הובהר להם ולאלי ישי כי לא נוכל להכניס נציגים אחרים ברשימה אבל כל שיתוף פעולה אחר בא בחשבון".

גם סגן שר החינוך מאיר פרוש שיבח בכנס את החיבור עם אלי ישי והכריז כי החיבור הביא אלפי קולות: "אנחנו נמצאים במגעים עם אנשי הרב טאו ואלי ישי שתרם לנו רבות בבחירות האחרונות ולא אלפים בודדים כמו שיש כאלה שטוענים. אנחנו נעשה הכל בכדי לחבר אותם גם הפעם ליהדות התורה".

במהלך הישיבה התייחס ח"כ אייכלר לפסיקות בג"ץ ותקף בחריפות את מה שכינה 'הכפייה החילונית': "אני עדיין מזועזע מההוראה המוזרה שקיבלנו לחייב תערובת בין גברים ונשים באירועים ושאסור לבקש לבוש צנוע. זו מלחמת דת שלא הכרנו. פסק הדין בנושא רון קובי שמפקיע משר הפנים לבצע מלאכתו גם מוכיח שהכל כשר כדי להכות בנו.

״כל יהודי יודע כעת שהנשק היחיד שלנו זה בקלפי. רק זה מה שיסביר לעולם ומלואו שכוחנו רב. הפעילות שלנו בהסברה בתוך הציבור החרדי חייבת להתחיל מוקדם. ליברמן הוכיח שהוא מתכוון למה שהוא אומר. הוא בגד בחבריו החרדים וגם בעולי רוסיה".

הסרטון שהוסר: מי מעביר טיפולי המרה למדינה?