האמבטיה כבר קטנה עליהם
האמבטיה כבר קטנה עליהםצילום: iStock

למרות שנראה שברווזוני הגומי שייכים בעיקר לעבר הרחוק, בשנים האחרונות הם חזרו, והם צבעוניים מתמיד. בעלת חנות צעצועים הצליחה להפוך את האהבה שלה לברווזונים לרשת חנויות עולמית מצליחה.

בשנים האחרונות תוכלו למצוא ברווזוני גומי גם מחוץ לאמבטיה, ובעצם כמעט בכל מקום וצורה אפשרית. האחראית למהפכת הברווזים היא בעלת חנות צעצועים קטנה באמסטרדם, או ליתר דיוק- הבת שלה. הילדה הקטנה הציעה להוסיף למדף הצעצועים גם ברווזוני אמבטיה קטנים לכל מי שירצה. בהתחלה, הברווזים היו רק תוספת חמודה, אבל אחרי מספר חודשים, כאשר כל ברווזוני הגומי כבר נחטפו מהחנות, הבינה בעלת החנות שמדובר בהצלחה מסחררת.

את ההשראה ליצירת חנות שלמה של ברווזים היא קיבלה מהאומן פלורנטין הופמן שיצר ברווזון גומי ענקי ששט בחופשיות על פני המים בין האוניות והסירות של סידני. לדבריו, ברווזוני הגומי אהובים על כולם והם יכולים גם לרפא אנשים מתוחים במיוחד שרק צריכים ברווז ידידותי ורך.

המעבר מחנות צעצועים רגילה לחנות ברווזים בלבד הוכיח את עצמו, כאשר העוברים ושבים לא יכלו להתעלם משלל הברווזונים הצבעוניים בחלון הראווה, והחנות הפכה במהרה לאחד מאתרי התיירות הפופולאריים באזור. בחנות ניתן למצוא ברווזוני גומי מכל הסוגים והגדלים, מברווזון שוטר או רופא ועד לברווז הארי פוטר. יש גם כמובן ברווזונים של דמויות אמיתיות כמו דונלד טראמפ והמלכה אליזבת, ולמי שרוצה באמת להשקיע, החנות מאפשרת גם לעצב ברווזון בעיצוב אישי.

החנות באמסטרדם היתה רק ההתחלה. תוך מספר שנים הוקמו חנויות בכל רחבי אירופה, וכיום יש למעלה מעשר חנויות ברחבי העולם, כולל אחת קטנה שנפתחה לאחרונה בישראל. רשת החנויות הצליחה להצמיח גם מספר אספנים כבדים שמוכנים לשלם כל סכום שהוא על צעצוע הפלסטיק הקטן. חלק מהאספנים גם נפגשים פעם בשנה בארצות הברית, שם מתקיים מרוץ ברווזוני הגומי הגדול.

אז אם גם לכם מתחשק לקפוץ לאמבטיה עם ברווז, מוזמנים להצטרף לטרנד החדש. עם אלפי ברווזונים שונים, בטוח תמצאו אחד שתאהבו.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!