גינון בחצר
גינון בחצרזול פלוס

אם החלטתם שהגיע הזמן להפוך את הגינה הביתית שלכם הרבה יותר נוחה, מזמינה ומתאימה לאירוח, הצעד הראשון יהיה בחירת פינת ישיבה מתאימה.

כאשר פינת הישיבה נוחה, הגינה כולה הופכת למקום נעים בו תרצו לבלות את שעות הפנאי שלכם. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי חיוני לבחירה נכונה של פינת ישיבה לגינה, אבזור הגינה, עיצוב עכשווי וצרכנות נבונה.

למה כדאי להשקיע בפינת ישיבה לגינה?

כיום, רובנו מבלים את רוב שעות היום בתוך משרדים ממוזגים ללא חשיפה לאור השמש או לאור טבעי. משמעות הדבר היא מחסור בוויטמינים אותם הגוף מפיק מהחשיפה אל השמש. ידעתם כי מחסור באור טבעי וחשיפה לשמש מהווה גורם משמעותי לדיכאון וחרדה? אם תקפידו לבלות בכל שבוע כמה שעות בפינת ישיבה מוצלת ונוחה בגינה הביתית, מהר מאוד תרגישו בשיפור במצב הרוח. ההשקעה שלכם בעיצוב ואבזור הגינה היא השקעה בעצמכם.

איך פינת ישיבה לגינה תוכל לחסוך לכם כסף?

בהעדר פינת ישיבה נוחה לבילוי אישי או אירוח בגינה הביתית, תמצאו את עצמכם מבלים יותר בפארקים, בתי קפה ומרכזי קניות. כל בילוי כזה כרוך בהוצאות נסיעה והוצאות של שתייה קלה, חטיפים, דמי חנייה וקניות ספונטניות של פריטים מיותרים. השקעה חד פעמית ברכישת פינת ישיבה נוחה ואיכותית לגינה תעודד אתכם להישאר בבית, ליהנות יותר, להזמין חברים וגם לחסוך לא מעט כסף.

איזו פינת ישיבה מתאימה לגינה שלי?

השלב הראשון לקראת בחירת פינת הישיבה מתחיל במדידת השטח העומד לרשותכם. על מנת להבטיח נוחות מקסימלית תרצו להשאיר לעצמכם מרחב תנועה ראוי בגינה. בחירה בפינת ישיבה במידה נכונה חיונית לעיצוב ואבזור של הגינה כולה. בכדי לעשות זאת עליכם למדוד את השטח המיועד לפינת הישיבה בגינה ולבחור בהתאם. כדאי להשאיר מרחב של מטר אחד לפחות סביב פינת הישיבה מכל הכיוונים.

הבחירה הקלאסית של רוב בעלי הגינות הפרטיות בישראל היא פינת ישיבה לגינה עשויה עץ מלא איכותי ועמיד עם כריות גדולות ורכות. הכריות ניתנות לבחירה במגוון צבעים, סגנונות לטקסטורות. כך למעשה, פינת הישיבה מתאימה לכל סגנון. אתם בוחרים האם לבחור בד ריפוד אחיד למראה פשוט קלאסי, בד במראה יוקרתי, בד המשלב כמה צבעים יחד ועוד. במרכז פינת הישיבה יוצב שולחן עץ שימושי להנחת כוסות שתייה, צלחות כיבוד, ספרים, מגזינים, מחשב נייד ועוד. נציין כי בדי הריפוד ניתנים לכביסה ובסיס העץ ניתן לצביעה וחידוש (שיוף).

איזה צבע כדאי לבחור?

אתם בוחרים את עיצוב פינת הישיבה בהתאם לסגנון העיצוב הקיים של הגינה. אם יש לכם כבר ריהוט גן כדאי לבחור בפינת ישיבה בעיצוב קלאסי סולידי המשתלב יחד עם הפריטים הקיימים. על מנת לייצור מראה שמח ומלא חיים תוכלו לבחור בפינת ישיבה עם כריות צבעונית בגוונים של אדום, צהוב, סגול, כחול, ירוק ועוד. פינת ישיבה צבעונית של חברת זולה פלוס תהפוך כל גינה ביתית סטנדרטית למלאת חיים, מעוצבת, נוחה ומזמינה. מהר מאוד גינת הבית תהפוך למקום המפגש של בני הבית, המשפחה כולה והחברים.

תוספות מומלצות לפינת הישיבה

אתר זולה פלוס מציע הרבה יותר מפינות ישיבה נוחות ואיכותיות במחירים אטרקטיביים. היכנסו אל האתר ותמצאו בו את כל הדרוש לאבזור וריהוט הגינה הביתית שלכם. על מנת להבטיח בילוי מהנה, בטיחותי ונוח בגינה עליכם לדאוג להתקנה של פתרונות הצללה וגופי תאורה. תוספת של ערסל, פופים רכים, מזרנים, כריות ומיטת שיזוף, תשדרג כל גינה. אל תשכחו להוסיף גם כיסויים לפינת הישיבה על מנת להגן עליה מנזקי מזג האוויר.

רוצים לחדש את הגינה שלכם? בקרו באתר זולה פלוס