תוקף. פריג'
תוקף. פריג'צילום: פלאש 90

ח"כ עיסאווי פריג' (המחנה הדמוקרטי), פנה היום למ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ולשר לביטחון פנים גלעד ארדן בדרישה לפטר לאלתר את השוטרים שהיו מעורבים בשתילת הרובה בבית משפחת סלימאן בעיסאוויה.

"אמינות היא דרישת יסוד מכל שוטר ושוטר. לכן, שוטרים ששיקרו במודע, ועוד בתוכנית טלוויזיה אל מול מאות אלפי צופים, אין להם מקום במשטרת ישראל". כתב ח"כ פריג'.

"על כן אבקשכם להביא בהקדם לפיטוריהם ממשטרת ישראל של כל השוטרים שהיו מעורבים במצג השווא המצולם הזה. מצג שווא שנעשה תוך התעלמות מוחלטת מזכויותיה של המשפחה שבביתה הוא צולם, כמו גם מהנזק ששידור הכתבה יכול לגרום לה. אין מקום במשטרת ישראל לשקרנים ולמי שמנצלים תושבים לצורך פרסומם האישי", הדגיש.

ח"כ פריג' הוסיף, "השוטרים שכנסו לביתה הפרטי של משפחה, שתלו בו רובה, צילמו עצמם 'מוצאים', את הרובה במקום בו שמו אותו, ודאגו שמאות אלפי צופי טלוויזיה ייחשפו לשקר שלהם – לא ראויים להיות שוטרים. הם לא ספרו את המשפחה, לא חשבו עליה או על הנזק שהם גורמים, הכל כשר בכדי להציג את גבורתם".

כמו כן, פנה ח"כ פריג' למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ בדרישה כי יפסיק את קשריו של התאגיד הציבורי עם חברת ההפקה "קודה", שעומדת מאחורי צילומי הסדרה "מחוז ירושלים" שמצג השווא צולם במסגרתה.