אצטדיון בלומפילד. ייפתח בזמן?
אצטדיון בלומפילד. ייפתח בזמן?צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו

17 ימים לפני פתיחת עונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל, התחייב הערב (רביעי) ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, כי אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן בזמן לשריקת הפתיחה ולמחזור הראשון של העונה.

"בשבוע הבא כבר אפשר יהיה להריח את הדשא", כתב חולדאי בחשבון הפייסבוק שלו לאחר שערך סיור הערב באצטדיון שעבר שיפוץ בשלוש השנים האחרונות ולמעשה נבנה מחדש כולו.

"כמובטח, אצטדיון בלומפילד ייפתח ויהיה מוכן למשחקי עונת 2019/20", התחייב חולדאי.

לדברי ראש העיר, "העבודות בשטח מתקדמות כמתוכנן ונמצאות בשלבים אחרונים - כ-300 פועלים במקצועות השונים וכ-20 מהנדסים עובדים באופן רציף ומסביב לשעון על מנת לעמוד ביעד שהוגדר מראש. גם הדשא כבר מוכן לשתילה בשבוע הבא".

עם תחילת התכנון הנחה ראש העירייה להגדיל את המבנה כך שיוכל להכיל את כמות הקהל המקסימאלית האפשרית, כאשר בתוצרתו הסופית יוכל האצטדיון להכיל כ-29,150 מקומות ישיבה ויכלול תוספת קומת תאי צפייה, הגדלת מתחם הVIP, שטחי מסחר, עבודות פיתוח, פתרון קונסטרוקטיבי לגג כך שיתאפשר קירוי עתידי מלא לצד מזרח ומערב ותוספת של דרגנועים לרווחת הקהל.

לדברי העומדים בראש הפרוייקט מטעם העירייה, "התכנון החדש ישמר את המאפיינים הייחודיים של האצטדיון, הכוללים את היציעים הבנויים כקערה ותורמים לאווירה המיוחדת, כמו גם את הקרבה לכר הדשא".