"הלב שלנו שבור על תלמיד יקר ואהוב"

הרב שלמה וילק, הרב שראל רוזנבלט והרב יוסי פרומן, רבני ישיבת אור תורה מחניים, שוחחו הבוקר (חמישי) עם עיתונאים בעקבות הרצח של תלמיד הישיבה, דביר שורק הי"ד, הלילה.

הרב שראל רוזנבלט ציין, "כולנו כואבים מאוד, כאובים, עצובים, הלב שלנו שבור על תלמיד יקר ואהוב שנלקח מאיתנו, שנרצח בדם קר. דביר שורק, תלמיד שמהרגע שנכנס לישיבה עם העיניים המחבקות, עם הפאות המתוקות שלו, עם אהבת התורה שלו, עם אהבת האדם, עם הניגון והשירה בה עטף את כולנו בקסם, היה אהוב על כל התלמידים".

"זה אובדן מאוד גדול למשפחה, כמובן שאנחנו מחבקים אותה ושולחים לה את כל האהבה שלנו, ולישיבת מחנים ולבית אור תורה סטון. זו אבדה גדולה לחברה הישראלית, אדם שהוא באמת אוהב אדם", הוסיף.

הרב יוסי פרומן, שהיה כהר"מ של דביר, הדגיש שאיננו מעוניין לעסוק בפרטי האירוע, "מה שחשוב שיש כאן אדם שהיה מלא אהבה שנלקח. הוא הגיע אלינו אדם מלא אהבה, אנחנו רק ניסינו לגדל אותו ולהוציא חייל כזה לצבא, ואחר כך אזרח כזה לשירותה של החברה הישראלית".

לדבריו, דביר היה "אדם שקשור לאדמה, לנופים האלו שאנחנו רואים כאן, שקשור לחברה הישראלית. אני חושב שהאהבה הזאת תנצח, והמנוולים האלה זה לא יעזור להם".