חצאית משבצות אופנתית. אילוסטרציה
חצאית משבצות אופנתית. אילוסטרציהצילום: iStock

הקיץ בעיצומו וברחבי העולם נערכים לקראת קולקציית סתיו חורף 2019/2020.

בכל בירות האופנה העולמיות, מתקיימות בימים אלו תצוגות של מעצבי האופנה הגדולים ביותר בעולם, כאשר בכל תצוגה ניתן לזהות כבר עכשיו את הטרנדים המובילים אשר ילוו אותנו בחודשי הסתיו- חורף הקרובים.

יצאנו לטיול וירטואלי בבירות האופנה העולמיות על מנת לבדוק עבורכן את הטרדנים המובילים הצפויים לנו בקרוב וזה מה שמצאנו:

  • שמלות וחצאיות בשילוב מכנסיים – שמלות וגם חצאיות מהוות חלק בלתי נפרד מארונה של כל אישה, כאשר השילוב בין שמלות, חצאיות ומכנסיים היה נפוץ בשנות ה-70 של המאה הקודמת, וכלל הנראה שילוב הרטרו המיוחד עומד לחזור ולככב בארון הבגדים גם במהלך חודשי הסתיו - חורף הקרוב.
  • מכנסי נשים מחויטות - מכנסי נשים מהווים פריט הכרחי נוסף בארונה של כל אישה, כאשר לקראת הסתיו-חורף הקרוב מסתמן כי מכנסי הנשים בגזרה מחויטת ימשיכו לככב בארון.
  • חליפות נשים - אופנת נשים הופכת עם השנים לאופנת יוניסקס, כאשר יותר ויותר פריטי לבוש מותאמים גם לנשים וגם לגברים כאחד. אחד מפריטים אלו ההולכים לככב בקולקציית סתיו חורף הקרובה בא לידי ביטוי באמצעות חליפות נשים המשלבות בתוכן: מכנסי נשים בגזרה מחויטת, ג'קט מעוצב בשילוב של חולצות נשים מכופתרות המחמיאות לחלק העליון של גוף האישה.
  • טוניקות צמר רקומות - טוניקות מהוות את אחד מפריטי הלבוש הנפוצים ביותר בארונה של כל אישה באשר היא, כאשר לקראת חודשי הסתיו חורף הקרוב, הטוניקות מחדשות את עצמן ומאפשרות לכם ליהנות מהיצע מרשים של טוניקות צמר באורכים שונים המגיעות בשילוב רקמות של אלמנטים גרפיים שונים. לצידן, תוכלו למצוא עשרות דגמים של טוניקות כפתורים, טוניקות צווארון V ועוד.
  • מעילי עור ארוכים – מעילי העור הארוכים הם פריט נוסף שמבצע את המעבר מארון הגברים לארון הנשים במהלך השנים האחרונות. כאשר מדברים על מעיל עור ארוך לנשים מדברים על מעילי נשים מעור בגזרה צמודה שמטרתו להבליט את גזרת הגוף הנשי.

טרנדים נוספים של בגדי נשים קולקציית סתיו חורף 2019/2020

בהמשך ישיר לחורף 2018, גם לקראת קולקציית בגדי נשים לסתיו חורף 2019/2020, ניתן למצוא יותר ויותר בגדי נשים מקורדרוי.

את הקורדרוי בחורף הקרוב ניתן יהיה למצוא כמעט בכל פריט לבוש: מכובעים וצעיפים, דרך ג'קטים ומכנסי נשים ועד לשמלות קורדרוי וחצאיות.

טרנד נוסף של החורף הקרוב שהוא המשך ישיר לטרנד שכבר ביקר כאן בחורף 2018 הוא נושא המשבצות שלמעשה מלווה אותנו מזה מספר חורפים ברצף.

גם השנה נראה את המשבצות מעטרות כמעט כל בגד נשים אפשרי, מחלוצות משובצות, דרך חצאיות שיקיות עם משבצות ועד חליפות נשים משובצות.