איתמר בן גביר
איתמר בן גבירצילום: דוד כהן, פלאש 90

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי ''עוצמה יהודית'', תוקף את החלטת בית המשפט שלא לדחות את הדיון בעתירה נגד ההופעה של מוטי שטיינמץ ומכנה זאת ''שערורייה''.

הדיון נקבע לתשעה באב, בעיצומו של הצום. בית המשפט ידון בעתירה של שדולת הנשים אשר זעמה על ההפרדה בין גברים לנשים במופע הנועד לקהל החרדי וייערך בשבוע הבא בפארק העירוני בעפולה.

"אם היה מדובר בערבים ונוצרים שהצום שלהם או יום החג שלהם היה נופל ביום הדיון, אני בטוח שבית המשפט היה דוחה את הדיון. אבל כשמדובר ביהודים שומרי תורה ומצוות הכול הפקר", מאשים בן גביר.

הוא הוסיף ''אני זוכר בעבר מקרים לא מעטים שבהם בית המשפט התחשב בתאריך של ט' באב ודחה דיונים, אבל כנראה שכאשר מדובר ברפורמים נגד הציבור החרדי אז אין דין ואין דיין".

לבן גביר יש הסבר על האסטרטגיה של התנועה הרפורמית שמנסה דרך מערכת המשפט לקעקע את כל הערכים של הציבור החרדי, כהגדרתו. "הרפורמים רואים שיש למגזר החרדי כוח פוליטי חזק ולהם יש אפס תמיכה. לכן הם פונים לידידיהם במערכת המשפט ומנסים דרכה להחליש את הציבור החרדי.

''רק השבוע הם הגישו בקשה לוועדת הבחירות לפסול את הרשימה שלנו, 'עוצמה יהודית', כחלק מאותה מגמה להחליש את המפלגות שזוכות לתמיכה של הציבור החרדי". הוא הבטיח: "בכנסת הבאה נאשר שורה של חוקים שישימו סוף לנגיסה בצביון היהודי. לא נשתוק ולא ננוח עד אשר נפסיק את הרדיפה כלפי הציבור החרדי והדתי".