ציוד למסעדות
ציוד למסעדותצילום: pixabay

כאן תוכלו לקבל מידע כיצד להבטיח את תשתיות הבוטיק המובילות למסעדות שלכם, כאלה שיקלו מאד על ההתנהלות במרחבים השונים, החל ממטבח המסעדה ועד חדרי המלתחות שבתוכה. תשתיות בוטיק אלה יסייעו לכם להתנהל נכון בכל מצב במסעדה, ויצ'פרו רבות גם את האורחים שלכם. כאשר הם יחושו במרחבים נקיים עם אוויר מסונן, ויחוו טכנולוגיה מתוחכמת כשהם מתארחים במלתחות, הם יחושו היטב את השיפור, מה שיתרום להגברת שביעות רצונם מהנעשה במסעדה. בשני הפרקים שלפניכם נלמד מהן אותן תשתיות בוטיק שייקחו את המסעדה שלכם למעלה הבאה. הן יצרו במסעדה שלכם מציאות חדשה הן עבור עובדי המטבח שלכם והן עבור הסועדים עצמם שיחושו היטב באווירה החדשה שנוצרה בעקבות התמורות שהסדרתם. להלן כל מה שאתם צריכים במסעדת היוקרה שלכם על מנת לעשות ממנה לאחד המקומות המבוקשים לבילוי.

מערכות נידוף למסעדות

מערכות שחשוב שיהיו בכל מטבח של כל מסעדה: הן מכילות מנדפים לסילוק ריחות רעים, ולצדם מפוחי סינון, ונטות להזרמת אוויר נקי מבחוץ, זרועות יניקה לכליאת אוויר עכור, ועוד. במידה והמסעדה הנה בעלת מטבח גדול, ניתן להמיר את הוונטות בתאי סינון וליהנות מריכוז גבוה יותר של אוויר נקי. רצוי להתקין מסכי אוויר ביציאה מהמטבח על מנת להבטיח שהריח בתוכו לא יזלוג לאולמות האורחים. מערכות נידוף למסעדות הנן מערכות שעברו תקנים מחמירים במדינות המערב על מנת לוודא את כשירותן לשרתכם במטבחים. לכן, להבטחת אווירה טובה במטבח ובאולמות, מאד מומלץ להצטייד בהן.

תשתיות למלתחות ולשירותים

כמובן שכפי שהמטבח במסעדה זקוק למערכת נידוף ריחות, שירותי המסעדה ותאי המלתחות זקוקים לאמצעים טכנולוגיים לשיפור הנגישות. כמובן שההתקן המרכזי בתחום הזה הוא מייבש הידיים. מייבשי ידיים חשמליים מפיצים אוויר חם, ובכך הם דואגים לייבוש מהיר של ידיכם. מאד מומלץ להתקין במרחב המרכזי של חדר השירותים, בסמוך לכיור, התקן שכזה על מנת ליצור יעילות באירוח בשירותים. במקרים רבים הוכח כי כשמותקנים מייבשי ידיים חשמליים במקום הצבת תוף נייר סופג, היעילות בחדר מורגשת, ונוצרים פחות תורים לשימוש בו.