איזי שרצקי. שוב מחייך
איזי שרצקי. שוב מחייךצילום: פלאש 90

את העונה שעברה סיימה עירוני קריית שמונה בחלק התחתון של טבלת ליגת העל בכדורגל ואף הייתה במרחק נגיעה מירידת ליגה, בתום אחת העונות הרעות ביותר שלה מאז שבה לליגת העל.

כבר בשלהי אותה עונה, הודיע הבעלים איזי שרצקי כי מי שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה הוא מסאי דגו הצעיר.

עבור דגו הצעיר מדובר היה בקפיצת מדרגה אדירה ולמעשה למשרת אמון ראשונה שלו בקבוצת בוגרים כמאמן ראשי. אחרי שהוביל את הפועל כפר סבא לפני שנתיים לצמרת טבלת הליגה הלאומית אך בהמשך נזרק ממנה ועבר להפועל אשקלון איתה לא הצליח לשרוד בליגת העל, אימן בעונה האחרונה דגו את הפועל פתח תקווה מתחתית הליגה הלאומית. הפעם דגו הצליח לשרוד, ועוד בטרם הסתיימה לה עונת 2018/19 הודיע הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי על מינויו של דגו.

אם לשפוט על פי משחקי גביע הטוטו, נראה כי שרצקי ידע בדיוק למה הוא מתעקש להביא את דגו. אחרי שגידל מאמנים כמו ברק בכר ורן בן שמעון, שרצקי פגע בול גם בדגו כמה שמסתמן כמאמן הבא הגדול בכדורגל הישראלי.

הערב (שני) דגו נקם על כר הדשא כשהביס את קבוצתו הראשונה כמאמן ראשי, העולה החדשה הפועל כפר סבא במשחק שנעל את שלב הבתים של גביע הטוטו, בתוצאה 1:3.

כמו שדייק לא מעט פעמים בבחירתו במאמנים, גם בשחקנים זרים נודע שמו של שרצקי כמי שיודע לבחור אותם במדוייק, והערב הוכח זאת שוב.

אחרי ג'יימס אדני שבלט במחזורים הקודמים במפעל גביע הטוטו, הפעם היה זה החלוץ קיליאן שרידן שלהט במדי קריית שמונה, כשזה הרשית לא פחות משלושה שערים אישיים מול ההגנה החלשה של כפר סבא.

החלוץ המצויין כבש בדקות ה-3, 18 ו-68 וניצח לבדו את העולה החדשה לליגת העל בדרך למפגש מול האלופה מכבי תל אביב בשלב חצי הגמר.

כפר סבא, שהשוותה משער של דן עזריה בדקה השביעית, סיימה אחרונה בבית ותפגוש את הפועל תל אביב למשחק על הדירוג. שרצקי יכול לסמן וי על פתיחת עונה טובה שמסתמנת כמו זו בה קריית שמונה תחזור לצמרת טבלת ליגת העל בכדורגל.