ריהוט משרדי
ריהוט משרדיצילום: pixabay

בשנים האחרונות, נכנסו לתקן נהלים חד משמעיים בנוגע להצבת מערכות גילוי וכיבוי אש. רק התקנת מערכת תקנית מזכה את העסק בקבלת רישיון עסק לשנה הבאה. מערכות גילוי וכיבוי אש מותקנות בבית העסק על פי תקן ומאפשרות לכם ליהנות ממקסימום הגנה מפני שריפות. בסיום מאמר זה נספק מידע שימושי גם על בחירת תשתית עיצובית ייחודית לחללים משרדיים.

מערכות גילוי וכיבוי אש

מערכות אלה הנן מערכות לטיפול בשריפות. אם בעבר, ההוראה המפורשת הייתה הצבת מטפי כיבוי, כיום ישנה דרישה להתקנת מערכת גילוי אלקטרונית, עם אמצעי כיבוי פיזיים כמו מתזי מים זמן אמת (ובלעז, ספרינקלרים). הסוגיות העוסקות בכמה גלאי עשן אתם צריכים, היכן ימוקמו, האם ישנו צורך בהתקנת צופר, והיכן, ואלו מתזים אתם צריכים בעסק שלכם, הן לטיפולה של חברת מערכות גילוי וכיבוי אש. נציגיה עובדים עם אפיון מסודר שנבדק במבנה שלכם ומצביע על כל נקודות התורפה שלו מבחינת חשיפה לשריפות. על פיו – תיקבע זהותן של מערכות גילוי וכיבוי אש שתתאמנה לבית העסק שלכם. אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם חברת מיגון אש הוא שכאשר מושק פיתוח מיגון חדש, או שמשתנה התקן, אתם תהיו הראשונים לדעת זאת, והנציגים יספקו מענה מהיר בבית העסק שלכם בעקבות ההתפתחות.

ריהוט משרדי יוקרתי

כמובן שבית עסק יוקרתי הוא כזה שתכולת הריהוט שלו יוקרתית. ריהוט משרדי יוקרתי מתאפיין בכל רובד שהוא, החל מכסאות המחשב של העובדים ועד ליוקרתיות שבספות ההמתנה לאורחים. אנו ממליצים לבחור את הריהוט כך שיתאים ברמה הפונקציונאלית לעיסוקים שלכם ובכך ייצור ארגונומיה נכונה בעבודה: כסא בגובה מתאים, שולחן ביחס גבהים נכון לכסא בכל חדר, ועוד. ברמה הדקורטיבית, חשוב לעבוד עם הדמיית מחשב, ולבחור ריהוט משרדי שניכר כמתאים לחלל שאתם מבקשים לעצב, ויתרה מכך, עולה בקנה אחד עם החזון העיצובי שלכם. יש שיעדיפו לגבש ריהוט משרדי מודרני ויש שיתמסרו יותר לריהוט בעיצובי וינטייג' למיניהם, עתיקים או כפריים. ריהוט משרדי צריך לבטא יותר מכל את התכנון הדקורטיבי שראיתם אל מול עיניכם, וכמובן להסב נוחות למשתמשים השונים, מהאורחים ועד לעובדים הקבועים במקום.