אירוע
אירועצילום: pixabay

במאמר זה נספק לכם מידע על אולמות אירועים בשרון. המאמר יחלוש על נושאים שונים מרמת ההפקה ועד רמת השירותים. מאד חשוב לבחור במסגרת ארגון אירועים המתאימה לדרישות שלכם על מנת שהאירוע יוכתר בהצלחה ויספק לכם את החוויות הטובות ביותר והמספקות ביותר הלכה למעשה.

טיפ מס' 1: בחרו אולמות אירועים אשר מסוגלים לאכלס את כמות המוזמנים שלכם

אם בכוונתכם להזמין כמות מסוימת של אנשים, חשוב לבדוק כי אולמות אירועים בשרון עליהם חשבתם מכילים כמות זו ולא פחות ממנה. במידה ונודע לכם כי חלק מהאולמות נועדו עבור פחות אורחים מהכמות שבכוונתכם להזמין, רצוי לבדוק מראש אופציות אחרות.

טיפ מס' 2: בחרו אולמות אירועים בהתאם לסוג ההפקה שאתם מבקשים להרים

ישנם יזמי אירועים שנוהגים להיות חברות ההפקות של עצמם ולהפיק עצמאית את האירוע וישנם יזמים שנעזרים בחברות הפקות חיצוניות. למי שאין ניסיון בהפקה ומעוניין שהאירוע הראשון שהוא הפיק יהיה מוצלח, מומלץ לבחור באולם שיש בו חברת הפקות. למארגני אולמות מנוסים מומלץ לבדוק אופציות השכרה ללא חברת הפקות, לחסוך כמה שקלים וגם לקבל חזקה על הפקה עצמאית כרצונם.

טיפ מס' 3: בחרו אולמות אירועים עם שירותים ומפרטים ייעודיים לדרישותיכם

ישנם אולמות אירועים בהם חברות ההפקות מעסיקות קייטרינג בשרי וישנם אולמות בהם הוא טבעוני או חלבי. בחלק מהאולמות ישנו גם גן אירועים חיצוני ובחלקם – רק האולם הוא המקום. באחרונים, אתם צפויים לחסוך חיסכון של ממש, שכן גיבוש האירוע במקום שיש בו גם שטח חיצוני מייקר משמעותית את מחיר האירוע.

טיפ מס' 4: ודאו כי אולמות האירועים מומלצים לחגיגה מאנשים שחגגו במסגרת דומה לשלכם

אם אתם מפיקים עצמאיים, התייעצו עם מפיקים שחגגו שם לפניכם. אם אתם נעזרים בחברת הפקות, בררו מול לקוחות קודמים שלה אודות טיב שירותיה. מאד חשוב כי באולם בו תשתקעו יהיה לכם סיכוי גבוה להשכיל להצליח לגבש את אירוע החלומות שלכם. כשתשתיות האולם טובות וכשחברת ההפקות מומלצת אתם מגבירים מאד את סיכוייכם ואף מבטיחים את הסדרתו התקינה של האירוע.

טיפ מס' 5: מומלץ לוודא כי האולם נמצא במקום קל לניווט ולגישה

אורח שמח וטוב לבב הוא אורח שמוצא בקלות את המיקום של האירוע שלכם, ואינו נדרש להסתבך עם תוכנות ניווט שמכריזות כי הוא הגיע ליעד אך האולם לא נמצא. במקרים בהם אתם יודעים שישנן מכשלות כאלו, מומלץ לצייד את האורחים בקודי QR על ההזמנות שינווטו את הניווט הנכון בתוכנות WAZE ו- גוגל מאפס.