משרד הרישוי. ארכיון
משרד הרישוי. ארכיוןצילום: פלאש 90

החל מ-2 בספטמבר ניתן יהיה לקבל שירות במשרדי הרישוי בעפולה ובטבריה, באמצעות הזמנת תור מראש בלבד.

זאת, במסגרת מהפכת הרישוי, שמוביל משרד התחבורה במטרה לשפר את השירות בכל משרדי הרישוי בארץ.

זימון תורים יתבצע באמצעות אפליקציית MY VISIT, וכן באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובמוקד הטלפוני (5678*).

מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל ציינה כי השירות החדש, שיורחב בקרוב לכל סניפי הרישוי בארץ, נועד לקצר את התורים במשרדי הרישוי, באמצעות זימון תור מראש וקבלת שירות בתוך מספר דקות.

עם הזמנת התור ישלח למזמין מסרון (SMS) המאשר את התור, עם אפשרות לשינוי או ביטול מועד התור באתר משרד התחבורה, בכל שעות היממה. מזמין התור יקבל מסרון תזכורת על מועד התור שהוזמן, 24 שעות מראש. לדברי טרנר-אייל, שירות זימון התורים ישפר משמעותית את השירות לאזרח, ויחסוך המתנה ארוכה במשרדי הרישוי.

סמנכ"ל השירות במשרד התחבורה, גילי כהן, ציין כי ניתן לבצע את מרבית פעולות הרישוי באתר האינטרנט של משרד התחבורה, בעמדות הרישיומט שבסופר פארם ובמקומות מרכזיים נוספים, בסניפי דואר ישראל ובמוקד הטלפוני. אזרח שנדרש להגיע ולקבל שירות בסניפי הרישוי, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות, באמצעות זימון תור מראש.

ניתן להזמין תור לצורך ביצוע פעולות שלא ניתנות באמצעים המקוונים כמו המרת רישיונות נהיגה זרים, רישוי להפעלת מוניות, רישיונות לציוד מכני הנדסי (צמ"ה) ופניות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בעת הזימון, יופנה האזרח לסניף הרלוונטי בו ניתן לבצע את השירות הנדרש. התור יקבע בהתאם לשעות קבלת הקהל בסניף.

חובת זימון התורים תחול מ-2 בספטמבר על סניפי הרישוי בעפולה ובטבריה. יצוין כי ברוב סניפי משרד הרישוי בארץ כיום להזמין תור מראש ולקבל שירות בתוך דקות ספורות. מדובר בסניפי הרישוי בחיפה, כרמיאל, חדרה, נתניה, חולון, ירושלים, פתח תקוה, רמת גן, ראשון לציון, רמלה, אשדוד, אשקלון, באר שבע ואילת.