לא רוצים להדיר. אוחנה
לא רוצים להדיר. אוחנהצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר המשפטים, אמיר אוחנה, העריך הבוקר (חמישי) בראיון לרשת ב' כי השר חיים כץ יתפטר בקרוב מתפקידו בממשלה בעקבות כתב האישום נגדו.

אוחנה התייחס בדבריו לכתב האישום שהוגש וציין, "החוק מחייב שר שהוגש נגדו כתב אישום להתפטר, ולכן אני מאמין שזה יקרה בקרוב".

עם זאת, השר אוחנה הבהיר שהוא מקווה שחפותו של השר כץ תוכח במשפט, "אני מקווה ומאמין שחפותו של חיים תמשיך להיות מוחזקת. המשפט יתנהל בכל מקרה גם מפני שחסינות איננה לעולם ועד".

"כאמור השר יצטרך לכלכל את צעדיו אם הוא יבקש חסינות, אז זה יובא בפני ועדת הכנסת שלדעתי תוקם רק בכנסת הוועדה כי כרגע אין ועדת כנסת. ואם הוא יבקש משפט מהיר אני מקווה שבקשתו תתקבל", הוסיף אוחנה.

על סערת האירוע המופרד בעפולה אמר השר אוחנה, "אינני בעד הדרת נשים משום מקום שהוא אבל גם אינני בעד הדרת החרדים מהמקומות הציבוריים. המשמעות היא שצריך לאזן. אני חושב שאפשר להתנהל בחכמה ולא חייבים להכות אף צד".

"אני בוודאי חושב שאם אירוע פעם בשנה נערך למען האוכלוסייה החרדית ודווקא להתעקש ולבטל את האירוע הזה ולומר אמירה שהחרדים יישארו בבתיהם ולא יהיו במרחב הציבורי – אני חושב שזה לא ראוי", הסביר אוחנה את עמדתו.