ממשיך בפרובוקציות. רון קובי
ממשיך בפרובוקציות. רון קוביצילום: דוד כהן, פלאש 90

ממשיך לחולל פרובוקציות: בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו מציג ראש עיריית טבריה רון קובי כיצד ישראל תיראה ב-2030 ללא החרדים וכיצד היא תיראה ללא החילונים.

בתמונה אחת נראית תל אביב עם מגדלי יוקרה תחת הכיתוב "ישראל ללא חרדים" ובתמונה השנייה נראים בתים מטים ליפול תחת הכיתוב: "ישראל ללא החילונים".

קובי לא הסתפק בתמונות והעניק 'הסבר הולם' משלו תחתיהן. "יש שיקפצו ויגידו לכם שזה לא יפה? אז שיתמודדו: קפיצה קטנה לעתיד של ישראל מה יהיה פה עם ואם אריה דרעי יהיה בכנסת ובממשלה. אם ועם הכפייה החרדית או בלי בעוד עשר שנים. רק רון קובי לא מפחד להלחם בכפייה החרדית!

בדבריו הבהיר כי אינו נגד הדת. "אנחנו לא נגד הדת, אנחנו נגד הכפייה החרדית ונגד אריה דרעי המושחת שרוצה את הציבור שלו עני וכנוע. חייבים לעצור את המושחתים החרדים בכנסת ובממשלה! הדגש הוא על ללא החרדים בממשלה!!!!! הגיע הזמן לשים את אריה דרעי וליצמן מחוץ לממשלה".

הגולשים לא נותרו חייבים. "פוסט זוועה תלמד ותחכים קצת שרוב האנשים שפיתחו את העולם בכל פרמטר הם אנשים דתיים אמרקאים וגם חרדיים , שתורמים רבות עצוב מאוד שאתה עדיין יושב על הכיסא ונותן לגיטימציה לאחרים לזלזל באחר", כתבה אחת הגולשות.

גולש אחר כתב: “כל מי שמתנגד לפרסום הגזעני הזה של רון קובי צריך לדווח מיידית לפייסבוק על דברי שטנה וגזענות ולהגיש תלונה לוועדת הבחירות לפסילת הרשימה הגזענית הזאת. כהנא היה נגד ערבים והוצא מחוץ לחוק. קובי נגד חרדים צריך לצאת מחוץ לחוק”.

“איך אתה מתכוון להגיע למדינה בלי חרדים, רון קובי? עם גטאות? מחנות ריכוז? משרפות? קח רון בושה וחרפה קובי. נפל לך האנטישמי".