יש שיפור, צריכים להרבות בתפילותאלירן אהרון

סבתם של נחום ונועם נביס שנפצעו בפיגוע בגוש עציון, רחל סילבצקי, מעורכי אתר ערוץ 7 בשפה האנגלית, סיפרה על סוף השבוע שעבר עליהם.

סילבצקי ציינה כי המשפחה המורחבת אמורה היתה לעשות את השבת יחד בחופשה בבית רימון, וכי נחום ונועם היו בדרכם לפגוש את כל בני המשפחה.

הבשורה תפסה את בני המשפחה שכבר היו בצפון כשהם במעין, ההורים נסעו מיד לירושלים ואילו הסבתא רחל לקחה את הנכדים הצעירים, "לקחתי את הילדים וכולנו חזרנו לירושלים. בדרך רציתי לעודד את הילדים אז אמרנו תהילים בעל פה ושרנו שירי קודש. בארבע הם פתחו את החדשות ושמענו שנחום פצוע קשה".

"כדי להקל עלינו העבירו את נועם משערי צדק להדסה ואז שישה מבני המשפחה, כולל אותי, נשארנו בשבת ועשינו תורנויות", הוסיפה סילבצקי.

על מצבו של נחום שנפצע קשה מספרת סילבצקי, "מצבו התייצב אבל זה דבר שצריך להתפלל מאוד שימשיך. יש שיפור קטן מאתמול אבל כל שיפור מלווה באיזונים".

"נועם ברוך ה' היא אותה נועם, היא עליזה, זה שמה, נועם עליזה, הוא דואגת לנחום אבל היא צוחקת למרות כל הכאבים", ציינה הסבתא.

לסיכום אומרת הסבתא, "אני לא מתמודדת להיות ראש ממשלה, מי שמתמודד יש לו את האחריות לכך שילדי ישראל יצאו מהבית בבטחה ויחזרו לשם בבטחה. יש בטח דברים שאפשר לעשות להרתיע יותר, למגן צריך אבל צריך גם להרתיע יותר. למה יש לנו מדינה יהודית? כדי שלא יהיה אנטישמיות כמו באירופה ובארצות הברית שיש עכשיו, אנחנו צריכים להיות במקום הראשון במדינה היהודית, החיים והביטחון שלנו ושל ילדינו. אני מודה לאלוקים שהשוטר ירה במחבל. צריך למצוא איך להרתיע".

"תודה לשוטר, תודה לבית החולים ולרופאים המסורים. תמשיכו להתפלל, זה המסר מהאמא. תמשיכו להתפלל על נחום אלימלך בן רבקה זהבה וגם על נועם עליזה בת רבקה זהבה, שתהיה רפואה שלמה ושזה יהיה הפיגוע האחרון", ביקשה סילבצקי.