האולם בוולדורף אסטוריה
האולם בוולדורף אסטוריהצילום: פלאש 90

בני נוער מהישוב שבות רחל שבבנימין התגייסו לארגון מהיר של חתונת פאר לזוג חסרי אמצעים במקום חתונה שבוטלה באולם מלון 'ולדורף אסטוריה' שבירושלים.

שמואל דניאל, אחד מבני הנוער שארגנו את האירוע מספר על המיזם שהחל בכלל באיסוף תרומות לנפגעי השריפה במבוא מודיעים.

"כשהייתה השריפה במבוא מודיעים רצינו להביא להם הפנינג. ארגנו והכנו את הכול בתיאום איתם, אבל שבוע לפני מועד ההפנינג הם אמרו שהם לא צריכים והם כבר מסודרים. נשארנו עם כסף שהתרמנו מאנשים והיינו צריכים להפנות אותו לאירוע חסד אחר".

ממשיך דניאל ומספר: "החלטנו לארגן חתונה. הרכזת שלנו, תאיר, חיפשה מול ארגונים שמתווכים לזוגות שזקוקים לעזרה". חלפו מספר ימים ובתיאום עם הארגונים הרלוונטיים אותר הזוג הזקוק לעזרה והוחלט להפנות את המשאבים לטובת ארגון החתונה שלהם.

כדי לארגן את האירוע לא היה די בכספים שנאספו לטובת ההפנינג במבוא מודיעים ובני הנוער יצאו לאירועי התרמות וקיימו הגרלה שהכנסותיה הוקדשו למיזם. מלכתחילה תוכנן שהחתונה תתקיים באולם של אחד מבתי הכנסת בירושלים, אך לפני כשבוע פורסם ברשת על ביטול חתונה וחיפושים שעורכים בני משפחות חתן והכלה אחר זוג הנזקק לאולם.

"התקשרנו אליהם והם אמרו שנתפס כבר", מספר דניאל. "אז החלטנו שנמשיך בהתארגנות הקודמת. אחרי יום או יומיים הם חזרו אלינו ואמרו שהאולם התפנה. מיד אמרנו שאנחנו מעוניינים".

משפחות החתונה שביטלה את החתונה, משפחות שאינן גרות בארץ, תרמו לזוג את האולם, שהוא אחד המפוארים בירושלים, את המנות ואת עיצוב המקום. כספי התרומות שנאספו על ידי בני הנוער נועדו לצלמים, לתזמורת, איפור, רכב וכיוצא באלה. בני הזוג התרגשו לדעת שחתונתם תתקיים באחד האולמות המפוארים בירושלים.

חתונתם תתקיים בעוד יומיים ובני הנוער יוצאים היום (ראשון) להשלמה אחרונה של סכומים אחרונים נדרשים לכיסוי האירוע כולו.