טימור. יהפוך לשחקן הוותיק במועדון?
טימור. יהפוך לשחקן הוותיק במועדון?צילום: דף הפייסבוק של הפועל ירושלים

בעוד שבוע בלבד תחל מחזיקת גביע המדינה בכדורסל, הפועל ירושלים, את האימונים הראשונים שלה לקראת עונת 2019/20 הממשמשת ובאה.

רגע לפני שהיא מוציאה לדרך באופן רשמי את העונה החדשה, הודיעה היום (ראשון) ירושלים על מינויו הצפוי של בר טימור לקפטן הקבוצה.

טימור שיחל את עונתו השישית בקבוצה האדומה מהבירה, על אף מעמדו המקצועי שהתערער בעונה האחרונה ואחרי שכבר היה בדרך לפרידה בקיץ שעבר, מונה לקפטן במקומו של ליאור אליהו שעבר למכבי אשדוד.

טימור שרק לפני חודש וחצי החליט להאריך את חוזהו במועדון האדום מהבירה, כאמור למרות הפיחות שחל במעמדו המקצועי, עשוי לרשום את הקדנציה הארוכה ביותר לשחקן במועדון הירושלמי מאז פפי תורג'מן הוותיק, זאת במידה שיישאר בירושלים עד תום חוזהו בשנה הבאה.

אמנם יוגב אוחיון הוותיק עזב להפועל חולון, אך גם בהיעדרו לא צפוי טימור לקבל יותר מדי דקות משחק כשלפניו נמצאים תמיר בלאט, ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין ואייזיאה קאזינס. בתוספת לצמצום החוק הרוסי, נראה כי גם העונה יקבל טימור ממוצעים דומים לעונה שעברה בכל הקשור לדקות משחק - כששיחק 11.3 דקות בליגת האלופות ו-18.5 בליגת העל, בממוצע.

"זו זכות גדולה ומחויבות גדולה עוד יותר", אמר טימור לאתר הרשמי של הפועל ירושלים. "מספיק לראות את רשימת השחקנים הגדולים ששימשו לפניי בתפקיד כדי להבין זאת. יש לנו קבוצה נהדרת שתעשה דברים יפים ואנחנו רעבים מתמיד להצלחות".

מנכ"ל המועדון, גיא הראל, הוסיף: "משמח אותי לראות את בר, שהגיע אלינו בגיל 22, הופך היום לקפטן הקבוצה. בר הוא 100% הפועל, בכל צומת בקריירה הוא בחר להיות כאן, ואני בטוח שמחכים לנו עוד הרבה ימים יפים ביחד".